strus27 1 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 witam mam pytanie silnik 2,5 zrobiona głowica wymienione wałki pozakładane zaworki zwrotne a mimo to brakuje paliwa we filtrze po godzinie postoju i nie wiem o co chodzi za wszelkie info z góry dzięki a co się z tym wiąrze to źle pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 byc moze sa zle zacisniete opaski uszczelniajace weze paliwowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus27 1 Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 nie to napewno nie bo byłoby pod nim mokro a jest sucho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 jeden wąż jest powrotny, ciśnienia tam żadnego nie ma i nie bedzie mokro jak bedzie minimalnie wąż gdzieś walnięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus27 1 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 powiem szczerze ze przypuszczam ze to pompa wtryskowa jest nie szczelna ale nie chce zbyt pochopnie działać w tym temacie ponieważ to są koszty .raczej wszystkie przewody są szczelne po dwa razy sprawdzane przezemnie...pozdrawiam i proszę o poradę jeszcze raz....[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2010, 14:29_________________________________________________zapomniałem dodać że jak stoi przodem z górki to pali idealnie i filtr nie ma braków diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 a w przewodach pomiędzy filtrem a pompą jest paliwo czy też ucieka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus27 1 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 w przewodach jest paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 nie to napewno nie bo byłoby pod nim mokro a jest sucho bys sie zdziwil przeciez pompa wtryskowa rowniez zasysa paliwo, jezeli wydatek pompy spietrzajacej jest mniejszy niz cisnienie ssace pompy wtryskowej, to ta z kolei zasysa powietrze z nieszczelnosci. nieszczelnosci strony powrotnej nie maja wiekszego znaczenia. w tych przewodach wystepuje nadcisnienie i jezeli one sa nieszczelne ale bardzo nieszczelne wtedy ciekna.[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 09:04_________________________________________________oczywiscie nieszczelnosc w pompie wtryskowej po stronie doprowadzenia paliwa do pompy bedzie miala efekt identyczny jak opisany powyzej[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 09:07_________________________________________________pozatym przyjrzalbym sie pompie spietrzajacej tej w zbiorniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 w przewodach jest paliwo jakby była nieszczelność na pompie to by było powietrze w tych przewodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 w przewodach jest paliwo jakby była nieszczelność na pompie to by było powietrze w tych przewodach mialem b6 w ktorym bylo paliwo w przewodach, a pompa spietrzajaca byla uszkodzona... poza tym strus27 odpowietrzany byl uklad paliwowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 w przewodach jest paliwo jakby była nieszczelność na pompie to by było powietrze w tych przewodach mialem b6 w ktorym bylo paliwo w przewodach, a pompa spietrzajaca byla uszkodzona... chodzi mi o pompe wtryskową, jeżeli bedzie puszczac to bedzie powietrze w wężu pomiędzy pompą a filtrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus27 1 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 ok dzieki za info zobacze do tej pompy ale może pomógłby jkiś zawór zwrotny na powrocie?[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 10:05_________________________________________________układ nie był odpowietrzany może jakieś wskazówki jak odpowietrzyć!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 ok dzieki za info zobacze do tej pompy ale może pomógłby jkiś zawór zwrotny na powrocie?[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 10:05_________________________________________________układ nie był odpowietrzany może jakieś wskazówki jak odpowietrzyć!!! poszukaj na forum http://www.a4-klub.pl/smf/b6_ake_duzy_przeglad_silnika_we_wlasnym_garazu_wymiana_filtrow_i_oleju-t23563.0.html;msg277561#msg277561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się