Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Dziwna kostka a problemy z odbiorem radia nie ori


arre

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

borykam sie jak wiekszosc z problemami z odbiorem z nie ori radia (alpina) auto z takim radiem kupilem glosniki graja all i przod i tyl

uzylem szukaczki szukalem czytalem wiem i sprawdzilem ze mam podpiete zasilanie wzmacniacza ) abelek niebieski z radia do bialo czarnego w instalacji... jednak dalej trzeszczy i kiepsko szuka wiec cos jest popsute pod lampka w bagazniku grzebalem jest tam baly balagan i wzmaka znalezc nie moge ale znalazlem nietypowa kosc przy przewodach przy radiu moje pytanie takie co to za kosc i przewody? moze cos mam nie tak ze kiepsko dziala?

gY8CA.jpg

gYiB9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko sa to chyba mini iso.

hmm dzieki kolego ale do czego to? co za mini iso?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego też jestem laikiem w tych sprawach,ale może pomoże Ci mój post

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=156816.0

też borykam się z tym problemem i miałem podobny problem,więc postanowiłem wymienić radio na ori i po to są potrzebne te kostki mini iso.Akurat ta żółta,a do niebieskiej jeszcze nie doszedłem :)

Wzmacniacz jest przy podstawie anteny z takim czarnym plastikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:szukaj: o kostkach mini iso jest wszytko, łącznie z rozpiskami pinów, w google też widzę ciężko wpisać mini iso :thumbdown:

kolego aju :szukaj: szukalem na temat odbioru radia i czytalem a co do kosci nie wiedzialem ze to jest mini iso... czasami wystarczy umiejetnie odpowiedziec na pytanie takiemu koledze jak mi np: "To jest kosc mini iso sluzy do tego i do tego jesli chcesz wiedziec wiecej poszukaj pokrewnych tematow..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:drinks: ok

ale zrozum też że często przewijają się tu te same pytania a większość nawet nie chce zajrzeć w temat pod spodem :)

Odnośnik do komentarza