forever1 1 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Witam Wczoraj wracając do domu spadł mi pasek wieloklinowy. Każdy kto już miał co się dzieje w takim przypadku, brak wspomagania i bardzo szybko rośnie temp., a że miałem do przejechania około 2 km to już tak dojechałem. Dzisiaj chciałem nałożyć pasek żeby jutro podjechać do mechanika zdiagnozować co jest przyczyną, ale po przeczytaniu paru postów na forum stałem się dużo mądrzejszy i postanowiłem sam odkręcić napinacz i wg mnie jakoś dziwnie wygląda fot. szczególnie szczelina na 3 zdjęciu. Moje pytanie czy przyczyną zsunięcia się paska na pewno jest napinacz czy może jeszcze coś innego. Co mi radzicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 nowy pasek plus napinacz (http://allegro.pl/napinacz-paska-audi-a4-passat-b5-1-6-16v-i1331312683.html) taki jak na aukcji pasuje też od 1.6 i będzie Hulało kolego Napinacz możesz kupić nowy lub Używany(od 50zł w góre) a nowy to niewiem ile kosztuje myślę że ok 150zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forever1 1 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Dodałem jeszcze jedno zdjęcie bo mój napinacz rożni się trochę posiada taki bolec przy szczelinie na pasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Kup nowy napinacz,jest inny bo nowszego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Na zdjęciach widać, że napinacz już od dawna niedomagał. Widać rdzę na rolce i ewidentnie jest krzywy. Niestety przy zmianie paska wielorowkowego trzeba rozpiąc pasek klimy i pompy wspomagania co nie jest takie proste bez sciągania przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forever1 1 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Na zdjęciach widać, że napinacz już od dawna niedomagał. Widać rdzę na rolce i ewidentnie jest krzywy. Niestety przy zmianie paska wielorowkowego trzeba rozpiąc pasek klimy i pompy wspomagania co nie jest takie proste bez sciągania przodu. A czy nie mogę założyć tego samego paska na tym co jest przejechałem dosłownie 3 tyś km. Nie widać na nim jakiś tam nadszarpnięć. a Drugie pytanko jaki napinacz byś sugerował bo znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/napinacz-paska-klinowego-audi-a4-a6-passat-1-6-1-8-i1338785193.html http://allegro.pl/napinacz-paska-micro-audi-a4-a6-skoda-vw-jakosc-i1362691697.html Wiem że ten drugi lepszy, ale może i ten by dawał rade za mniejsze pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 bierz ten 1 lub poszukaj urzywanego w tym typie które są w twoich linkach na allegro takie moje zdanie ja tam kupiłem używkę i śmiga bez zarzutu tylko cena bo ja płaciłem 50zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 A jak pasek cały i nie ma przetarć to oczywiście, że można go zostawić. Ja bym kupił używkę od kogos z forum. Uważam ze 50zł to rozsądna cena jak łożysko w napinaczu w dobrym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forever1 1 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Jutro poszukam gdzieś jak nie znajdę używanego to kupie nowy, będę miał 100% pewność- dam znać co i jak . Wszystko tak na gorąco bo potrzebny mi koniecznie samochód na wtorek dłuższa trasa[br]Dopisany: 19 Grudzień 2010, 22:06_________________________________________________Witam i po wymianie były małe problemy, ale wszystko git. Kupiłem nowy napinacz w sklepie 186 zł jakieś firmy krzak, założyłem i co od razu się rozleciał myślałem że mnie krew zaleje, ale co jadę do sklepu z powrotem z tym shit-em. Wymienili mi to na Febi (za te same pieniądze). Założyłem i teraz wszystko gra. Dzięki wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Kupuj nowy nie baw się w szmelce :thumbdown: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinno 0 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Jutro poszukam gdzieś jak nie znajdę używanego to kupie nowy, będę miał 100% pewność- dam znać co i jak . Wszystko tak na gorąco bo potrzebny mi koniecznie samochód na wtorek dłuższa trasa[br]Dopisany: 19 Grudzień 2010, 22:06_________________________________________________Witam i po wymianie były małe problemy, ale wszystko git. Kupiłem nowy napinacz w sklepie 186 zł jakieś firmy krzak, założyłem i co od razu się rozleciał myślałem że mnie krew zaleje, ale co jadę do sklepu z powrotem z tym shit-em. Wymienili mi to na Febi (za te same pieniądze). Założyłem i teraz wszystko gra. Dzięki wszystkim za pomoc Witam ,jeśli zakupisz używkę to długo nie pojeżdzisz,tzn.zależy od stanu,na pewno na nowym dalej zajedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się