a4avant 1 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Witam, Chcialem sie dowiedziec jaki powinien byc poziom plynu do wspomagania kierownicy w Audi A4 1.9tdi b6?Chodzi mi o to czy powinno sie go sprawdzac przy wkreconym korku czy przy odkreconym,tylko wkladajac korek z bagnetem?Pytam bo wyczuwam opor zblizajac sie do skrajnych polozen kierownicy w lewo i w prawo i nie wiem czy przypadkiem nie jest to spowodowane zbyt wysokim poziomem plynu?Przy wkreconym korku poziom jest ponad MAX a przy odkreconum jest akurat na MAX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cayenne 0 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Poziom powinno się sprawdzać na równej nawierzchni na wyłączonym silniku. Korek powinien być wkręcony.Po wykręceniu poziom płynu powinien nie przekraczać poziomu max.Na wyłączonym silniku poziom w zbiorniczku delikatnie się podnosi. Poza tym jeśli masz problemy z wspomaganiem to proponuję zacząć od wymiany płynu,oczywiście na taki jaki zaleca fabryka.Powinieneś mieć to napisane na zbiorniczku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Sprawdzasz tak jak olej w silniku - tzn wykręcasz bagnecik wycierasz nakręcasz i ponownie odkrecasz i sprawdzasz. Jak nieiwle ponad max czy nawet min, nie sądze by czemukolwie to przeszkadzało - fabryka przewidziała różne przypadku i faktyczna tolerancja pewnie jest większa. Ppatrz na ten olej dokładnie - oryginalnie jest on zielony z tendencją do odbarawiania się przechodzac w kolor bursztynowy, jednak jak jest on jakiś "brudny" to wymień go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Ja ostatnio miałem wątpliwości co do płynu we wspomaganiu i go wymieniłem, a w tym wątku masz jak to zrobić samemu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,14008.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 olej sprawdzasz na dwa sposoby (ale zawsze w połączeniu), tzn : - jak jest zimny (wtedy min) - jak jest goracy (okolice max) tak zapamiętałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Przemek nie jest tak. Jedynym warunkiem sprawdzenia jest ustawienie kół do jazdy na wprost i zgaszony silnik (oczywiście wcześniej pracował a nie na zimnym). Wahania w poszczególnych pomiarach wystepuję w przypadku ubytku oleju lub zmiennim ustawieniu kół. Korek z podziałką się wkręca w celu pomiaru jak pisałem wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4avant 1 Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Dzieki koledzy za pomoc.Zaraz to wszystko posprawdzam. :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 w ksiazce sam napr.pisza kola ustawione na wprost w miare rowna powierzchnia zapalamy silnik na ok.2 min.gasimy i szybciutko zmierzyc poziom wkrecajac do konca korek,nic niepisza o tym czy cieply czy zimny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się