Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Uszkodzony sterownik pompy ABS czy czujnik?


Robak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Problem polega na tym, że zapala się kontrolka pomarańczowa od ABS i miga czerwona (!). Kontrolki zapalają się różnie raz przy odpalaniu lub w trakcie jazdy, kiedy nie palą się ABS działa.Myślałem, że to sterownik pompy ABS ale na VAG-u pokazuje błąd:

00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Mam pytanie:

Jaka kontrolka powinna się palić gdy uszkodzony jest czujnik i czy działa wtedy ABS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie pali Ci sie ta kontrolka która powinna

masz do wymiany czujnik ABS-u, lewy tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem to samo co kolega, na tym samym kole i mi się czerwony "!" nie świecił... jedynie pomarańczowa kontrolka od abs, ale to zapalała się tylko jak jechałem jakaś chwile powyżej 140 i gasła po uruchomieniu auta ponownie. nie muszę chyba dodawać, ze wraz z kontrolka ginął abs ;) za wymianę z czujnikiem dałem chyba z 50zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem warunków ale trochę przeczyściłem czujnik i na razie po przejechaniu około 20 km kontrolki się nie zapaliły. Jutro zrobię 120 km to się okaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem po wymianie z tyłu tarcz hamulcowych. Co się okazało wsunął się czujnik abs do środka i nie trzymał odległ (powinno być 0,8 mm a było 5mm) po regulacji czujnika kontrolki się nie zapaliły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Problem polega na tym, że zapala się kontrolka pomarańczowa od ABS i miga czerwona (!). Kontrolki zapalają się różnie raz przy odpalaniu lub w trakcie jazdy, kiedy nie palą się ABS działa.Myślałem, że to sterownik pompy ABS ale na VAG-u pokazuje błąd:

00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Mam pytanie:

Jaka kontrolka powinna się palić gdy uszkodzony jest czujnik i czy działa wtedy ABS?

Witam panowie jestem tu nowy, zakupiłem audi a4 ii mam taki sam problem przy jezdzie ok 140 km/h zapalają się owe kontrolki.

Mam do was 2 pytania, a mianowicie co to może być czy będzie to coś co pisaliście wyżej.

Drugie pytanie znalazłem na allegro taki sprzęt do Vagowania http://moto.allegro.pl/diagnostyka-vag-audi-80-a3-a4-a6-a8-vw-golf-passat-i1445293241.html czy za pomocą tego dojdę sam w domu o co chodzi i czy to w ogóle dobre czy jakiś bubel. Pozdrawiam i proszę o rady[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 16:40_________________________________________________Czy mogę liczyć na czyjąś pomoc :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Problem polega na tym, że zapala się kontrolka pomarańczowa od ABS i miga czerwona (!). Kontrolki zapalają się różnie raz przy odpalaniu lub w trakcie jazdy, kiedy nie palą się ABS działa.Myślałem, że to sterownik pompy ABS ale na VAG-u pokazuje błąd:

00290 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Left (G46)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Mam pytanie:

Jaka kontrolka powinna się palić gdy uszkodzony jest czujnik i czy działa wtedy ABS?

Witam panowie jestem tu nowy, zakupiłem audi a4 ii mam taki sam problem przy jezdzie ok 140 km/h zapalają się owe kontrolki.

Mam do was 2 pytania, a mianowicie co to może być czy będzie to coś co pisaliście wyżej.

Drugie pytanie znalazłem na allegro taki sprzęt do Vagowania http://moto.allegro.pl/diagnostyka-vag-audi-80-a3-a4-a6-a8-vw-golf-passat-i1445293241.html czy za pomocą tego dojdę sam w domu o co chodzi i czy to w ogóle dobre czy jakiś bubel. Pozdrawiam i proszę o rady[br]Dopisany: 19 Luty 2011, 16:40_________________________________________________Czy mogę liczyć na czyjąś pomoc :gwizdanie: :gwizdanie:

Ja osobiście nie mam przekonania do kabli z Alledrogo nie wiem jak inni. Ja bym Ci polecał kupić kabel od firmy VIAKEN albo napisz do kolegi Krolu bo on jest w tym obeznany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zakupiłem kabel używam programu polski vag4.9 i mam takie pytanie a mianowicie połączyłem się z ABSem i wykryło błąd

image.jpg skasowałęm jechałem 170 km\h i znowu zapaliły się kontroli abs i czerony wykrzyknik podłączyłem znowu pod komp i wyszkoczył ten sam błąd oczywiście znowu skasowałem. Gdy w programie chciałem sprawdzić test wyjść wyskoczył komunikat AKTYWNE WYJŚCIE 65535 USZKODZONY MODUŁ STERUJĄCY i rozłączyło mnie z komputerem. Czego to jest wina, liczę że ktoś pomoże :mysli:. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zakupiłem kabel używam programu polski vag4.9 i mam takie pytanie a mianowicie połączyłem się z ABSem i wykryło błąd

image.jpg skasowałęm jechałem 170 km\h i znowu zapaliły się kontroli abs i czerony wykrzyknik podłączyłem znowu pod komp i wyszkoczył ten sam błąd oczywiście znowu skasowałem. Gdy w programie chciałem sprawdzić test wyjść wyskoczył komunikat AKTYWNE WYJŚCIE 65535 USZKODZONY MODUŁ STERUJĄCY i rozłączyło mnie z komputerem. Czego to jest wina, liczę że ktoś pomoże :mysli:. Pzdr

Więc tak ja miałem podobny problem z tym samym kołem co Ty (prawy tył czujnik G44) ale to było po wymianie tarcz hamulcowych z tyłu a kontrolki zapalały mi się po przekroczeniu 15km/h. Jeśli masz FWD to zdejmij tarcze hamulcową i na jej wewnętrznej stronie masz pierścień ABS z ząbkami a w obudowie tarczy znajduje się czujnik który liczy prędkość przemieszczania się ząbków, Obejrzyj czy nie jest zabrudzony i weź szczelinomierz i sprawdz czy odległość pomiędzy czujnikiem a pierścieniem ABS wynosi 0,8 mm dostęp do tego będziesz mieć po zdjęciu zacisku i jarzma klocków ham.[br]Dopisany: 02 Marzec 2011, 15:27_________________________________________________Błędu G44 nie da się skasować całkowicie. Trzeba usunąc jego przyczynę czyli możliwe że problem jest z samym czujnikiem ale z co do tego modułu to nie umiem pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEDZY MAM PODOBNY PROBLEM ZAPALA MI SIE ABS i wykrzyknik jak tylko wlocze zaplon czy przyczyna moze byc huczace łozysko z tylu i tarcza ham.jest nie rowno zdarta tzn.od srodka zdarta jest do połowy i jest rowek okolo 2mm pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEDZY MAM PODOBNY PROBLEM ZAPALA MI SIE ABS i wykrzyknik jak tylko wlocze zaplon czy przyczyna moze byc huczace łozysko z tylu i tarcza ham.jest nie rowno zdarta tzn.od srodka zdarta jest do połowy i jest rowek okolo 2mm pozdrawiam :)

:szukaj:

Odsyłam do mojego wątku -> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=143324.0

według mnie łożysko nie może mieć wpływu na świecenie kontrolek bo te dwie kontroli zapalają się gdy ABS załapie jakiś błąd. Skoro klocki Ci źle zbierają to przeczyść papierem ściernym prowadzenie klocka w jarzmie zacisku i lekko posmaruj smarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja u siebie mam podobny problem, tzn. zapala się lampka abs i (!) i czasem za chwile gaśnie a czasem świeci się długo. Byłem u kolegi i na Vagu wyszło że wszystkie czujniki są ok, prędkość wszystkich 4 kół czujniki pokazują taką samą ale wyskakuje sporadyczny błąd (brak połączenia sterownika ABS z licznikiem). I teraz moje pytanie, może ktoś miał lub wie gdzie szukać usterki czy licznik czy sterownik. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mialem to samo w moim przypadku wyczyscilem tylko czujniki bo byly w smaze i po problemie pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja uważam że i tak lepiej wziąć szczelinomierz i zmierzyć czy odległość jest właściwa bo czujnik w obudowie tarczy jest ruchomy bo sie już o tym przekonałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...