Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wentylatory przy chłodnicy - kilka pytań


k-meal

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Nie wiem czy czasem temat nie powinien byc w "Elektryce", wiec w razie czego prosze o przeniesienie.

Pytanie mam pewnie banalne, ale otrzymuje sprzeczne informacje.

Jeden wentylator na chlodnicy smiga caly czas i tak ma byc (ten od strony kierowcy), natomiast kiedy zalacza sie drugi?

Po wlaczeniu klimy czy po osiagnieciu odpowiedniej temperatury?

I pytanie za 100 punktow - jak go wyciagnac? Wydaje mi sie to niemozliwe bez demontazu przodu auta, ale mam nadzieje, ze sie myle. Jest moze poradnik na ten temat na forum?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wcześniej napisał wentylator załącza się razem z klimą

a dlaczego chcesz go demontować?

o tej porze klimy raczej nie załączysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smiglo wiatraka oderwalo sie/ zsunelo z tego trzpienia, na ktorym jest osadzone. Srodek startuje, ale ramiona sie nie moga obracac.

W sumie przez zime moge pewnie odlaczyc zasilanie od niego i problemu nie bedzie?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Trochę minęło od ostatniego wpisu ale spróbuję może ktoś przeczyta.

A mianowicie chodzi mi o wyciągnięcie wentylatora bez demontażu przedniego pasa.

Jak to zrobiliście?

Wiem że dużo osób pisze że nie trzeba, ale czy na pewno w samochodach z silnikiem AJM.

Przyznam się że wczoraj próbowałem i niestety porażka za żadne skarby nie chce wyjść dołem nie ma szans, a górą jest trochę za ciasno boję się że coś połamię, a może za mało rzeczy odkręciłem:

- górna osłona silnika

- dolna osłona silnika

- przewód do filtra powietrza

Myślę że może trzeba odkręcić reflektor lub ściągnąć zderzak i przynajmniej poluzować przedni pas.

Jeśli się mylę lub coś źle robię, dajcie znać chyba że dysponujecie jakimś linkiem do opisu bo ja od dwóch dni szukam i nie mogę znaleźć, ale z silnikiem AJM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wentylator przykręcony jest na jedna sróbkę odkrec ja i zlap za obudowę wentylatora i przesuń go w prawo lub lewo powinien zeskoczyć z zatrzasków a włożyć go włożysz bez problemu odkrecajac rure od filtra powietrza i sciągasz osłonę rozrządu zeby bylo wiecej miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdjąłem jeszcze górną osłonę paska rozrządu i wyszedł do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Jutro spróbuje!

Myślałem że ta osłona z rozrządu jest w całości i ciężko by ją było z powrotem założyć nie chciałem ruszać.

Jeszcze raz dzięki wam za szybką odpowiedź - super

Może teraz się uda!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...