Miciu 0 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam Wyskakuje mi kontrolka oleju. Na wskaźniku bagnetowym jest polowa miarki tak jak powinna być. Gdy wyciągnę bagnet i wsadzę z powrotem kontrolka znika po 20-40 minutach znów się zapala i tak w kółko. Źrebak mi mówił żebym dolał trochę może mu za mało. Ocb? [br]Dopisany: 14 Luty 2011, 16:49_________________________________________________Dolałem i nadal to samo przy opcji "check" wyskakuje wszystko OK a i tak wyskakuje kontrolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Jaki kolor ma ta kontrolka żółty czy czerwony. Żółty to za niski stan oleju , czerwona ciśnienie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszby 0 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Witam Wyskakuje mi kontrolka oleju. Na wskaźniku bagnetowym jest polowa miarki tak jak powinna być. Gdy wyciągnę bagnet i wsadzę z powrotem kontrolka znika po 20-40 minutach znów się zapala i tak w kółko. Źrebak mi mówił żebym dolał trochę może mu za mało. Ocb? [br]Dopisany: 14 Luty 2011, 16:49_________________________________________________Dolałem i nadal to samo przy opcji "check" wyskakuje wszystko OK a i tak wyskakuje kontrolka Moze byc smok "zaklejony" i pompa olejowa nie podaje w odpowiedniej ilosci... zdejmij miske olejowa i oblukaj No przykre.. miała być "zadbana z forum audi"...szkoda , nawet na "igły" forumowe trzeba byc czujnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Zapoznaj się z problemami 2.0 TDI , napęd pompy oleju i zabierak. Za wcześnie na zalepiony smok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik84 0 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Zapoznaj się z problemami 2.0 TDI , napęd pompy oleju i zabierak. Za wcześnie na zalepiony smok. on ma 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 W opisie ma B7 a nie podał jaki ma silnik .Niech odpisze jaki kolor ma ta kontrolka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miciu 0 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Tak 1,9. Pomarańczowy ma kolor Na monitorku wyskakuje kontrolka oleju zrobię fotkę i wstawię tak będzie chyba najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 To jest ostrzeżenie o niskim stanie oleju w misce olejowej. Dolej oleju do maximum i powinna zgasnąć. Jeżeli nie to znaczy że czujnik od tej kontrolki jest uszkodzony i trzeba go wymienić. Znajduje się on w misce olejowej od spodu, przykręcony jest na 3 śrubki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miciu 0 Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Bez fotki moge powiedziec ze jest to kolor pomaranczowy niski stan dolewalem juz wiele razy razy nic nie cieknie a dalej to samo po wyciagnieciu bagnety i ponownemu wsadzeniu kontrolka znika i znow po okolo 30 minutach sie zapala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carles 0 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 ja bym stawiał na czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Wymień ten czujnik w misce. Rozumiem że stan oleju jest na max. a kontrolka i tak świeci ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miciu 0 Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Dolalem dzis reszte wyskoczylo na komputerze OK zobacze pojezdze troche i zobacze co sie bedzie dzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Dolej do MAX. Jak się zapali ponownie to sprawdż poziom oleju. Jeśli będzie MAX. to czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragan 0 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Miałem dzisiaj identyczny problem. Co kilkadziesiąt kilometrów zapala się żółta kontrolka niskiego poziomu oleju. Oczywiście po sprawdzeniu bagnetem wydaje się ok (ciężko jest odczytać ilość oleju ). W jaki sposób sprawdzić czy to wina czujnika ciśnienia? Czy jest inny sposób poza wymianą? Oczywiście po każdym otwarciu maski kontrolka znika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carles 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Miałem dzisiaj identyczny problem. Co kilkadziesiąt kilometrów zapala się żółta kontrolka niskiego poziomu oleju. Oczywiście po sprawdzeniu bagnetem wydaje się ok (ciężko jest odczytać ilość oleju ). W jaki sposób sprawdzić czy to wina czujnika ciśnienia? Czy jest inny sposób poza wymianą? Oczywiście po każdym otwarciu maski kontrolka znika. 1. Ile przejechałeś od ostatniej wymiany oleju? 2. Na jakim oleju jeździsz? Spróbuj dolać trochę... może pomoże. U mnie pomogła wymiana oleju. Po przejechaniu 13.000km od ostatniej wymiany. Dolewałem co 4 dni (co 140km ) olej bo mi się kontrolka zapalała taka jak koledze powyżej. Zaprzyjaźniony mechanik powiedział że może to być to: że jest zima ostre mrozy i olej stary, a właściwie to jego kiepska lepkość. Zmienia się diametralnie gdy jest stary i niska temperatura. U mnie jak auto postało przez noc i rano odpalałem to kontrolki nie było, ale jak furka się rozgrzała to już pomarańczowo na ekranie Wymieniłem olej i po problemie... Pierwsza dolewka 0.2litra po przejechaniu 6300km od wymiany. Jak dla mnie wynik zadowalający i do przyjęcia! Ja jeżdżę na Castrol SLX Professional 5W30 LLIII (32PLN - 1litr)zrobiłem już na nim 80kkm i jestem zadowolony Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragan 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Olej motul SAE 5W30 wymieniony 3 dni temu (1000km). Więc powinien być jak nowy. Dolałem i teraz mam prawie maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carles 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 no to czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się