kaczekmaster 3 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 posiada model z roku 2003 i mam 130ps w dieslu. aktualnie zrobiłem chipa ale jak dla mnie to nadal za mało. czy ktos wie jaką turbine mozna załozyc do mojego auta nie zmieniając kolektora???? kiedys czytałem w magazynie GT ze mozna zastosowac od top sporta leona 150ps w dieslu. potem zapytałem o to firme tuningowa i powiedzieli mi ze nie mozna bo jeden silnik jest połozony poprzecznie a drugi inaczej. sam juz nie wiem co o tym myslec bo sie nie znam na mechanice... czy ktos moze mi podac od jakiego autka mam szukac ??? * nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem forum (ten poprawiłem) - lukaszr 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 gt 22 i masz ponad 2xx ale to nie wszystko. pytania kieruj do kolegi adamoo-on tam ma kox porobiony w awx'ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 To jest tak GT19 - moze sie zmiesci, moze nie Hybryda - plug&play, ale czy bedzie ladnie pompowac czy nie to zagadka. Nie wiadomo rowniesz ja z zywotnoscia GT22 - nie zmiesci sie, ale da sie upchac chyba na "podkladkach" Bez FMIC'a i wrtyskow AL'a nie wyciagniesz 200KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczekmaster 3 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 no własnie. planuje zmienic intercooler a co dalej sie zmienia to nie wiem. nie chce sie ładowac w koszta a miec max do 200ps. kiedys przeczytałem ze zmiana intercoolera , przelot i chip da ok 200ps. ale jak widze to kazdy ma inne odpowiedzi. a boje sie cos spieprzyc bo szkoda silnika. co firma to inne zdanie VTG mówi tak , master inaczej diagtronic jeszcze inaczej .i teraz bądz mądry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Praktyka mowi tak: Wszystko zalezy od silnika. Adaś mieszal grubo i ma ledwo ponad 200 (GT22, wydech, AL'ki, FMIC) Hugo na seryjnych gratach ma prawie 190 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 jakie miałeś wyniki przed i po programie na hamowni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczekmaster 3 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 kurcze nie pamietam. przed nie powiem ale ponoc autko było jak nowe zadnych sladów zuzycia fabryka normalnie . po modyfikacjach 170ps i 390nm . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 gt22 wchodzi bez bólu,robota na kilka godzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 kolego może trochę OT ale chcesz 200 koni i masz FWD ? to ja z moimi wynikami ~180 i ponad 400 jeżdżąc na 235/40/18 mam problemy z trakcją a co to będzie przy 200 koniach... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 alv trakcji to nie ma od 380Nm i trzeba sobie to powiedziec szczerze. 400Nm to dopiero od 4 da sie jezdzic jakotako ale fun jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 kurcze nie pamietam. przed nie powiem ale ponoc autko było jak nowe zadnych sladów zuzycia fabryka normalnie . po modyfikacjach 170ps i 390nm . bez żadnych kosztów to się nie da, kilka ładnych tysiączków popłynie przelot+fmic to jakieś 4000pln (może mniej, ale te okolice) A to Ci raczej pozwoli utrzymać stabilność mocy, ale czy pęknie 200 ? Może tak, może nie... Raczej turbo by się zdało mocniejsze -> jeszcze więcej gotówy.... A Ty chcesz bezkosztowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczekmaster 3 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 bez kosztowo to nie powiedziałem ale jak usłyszałem w pewnej firmie ze wieksze turbo i to nie nowe + intercooler + chip to 10tys to myslałem ze padne. dla porównania w innej firmie połowe taniej. ja chce poprostu normalnie nie wydac koszmarnych ilosci gotówki bo to mija sie z celem. mój kolega zamontował uzywane wieksze turbo intercooler i chipa za 3tys i autko popierdziela jak głupie . jezdzi juz rok i nic sie nie dzieje. nie znam sie na tuningu mechanicznym i nie chce aby ktos sie na mnie pozywił.o tak jak z car audio. mozna pojechac kupic sprzet za 20tys i gra fajnie .tyle ze inny mądrzejszy wyda połowe tego i gra nawet lepiej:) dlatego pytam sie was bo moze ktos juz to robił. jezeli sie okarze ze nie da sie taniej to poprostu tego nie zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothV8 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Myślę że czip + graty (turbo i IC) to tak gdzieś 4000 to realna cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 za 30KM wiecej niz to co masz teraz zaplacisz: wydech 1800 fmic 1800 turbo 1000 czy warto dla 30KM wydawac 4600 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczekmaster 3 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 wydech zrobi mi kumpel co startuje w rajdach za flaszke + materiały. jezeli miałbym 30km wiecej czyli tak ze 200 w dieslu to mysle ze warto . kiedys jezdziłem audi tt perzez 2 lata i miałem seryjenie 180km . zrobiłem chipa i juz było 210 a frajdy ze hohohoh. kolega zmienił turbo w identycznej i chipa i miał 250ps . moje 210 przy jego 250 to jak 100 konny polonez przy audi 1.8turbo 150km. wiec mimo iz jest to tylko 30 ps to róznica kolosalna. tak samo jak jezdziłem s3 i tt. w s3 kolega miał 227ps ja 180ps a róznica kolosalna jak dwa rózne auta. chciałbym miec ze 7sek do setki. wtedy jak na avanta bedzie dobrze. wiem ze to nic szczególnego ale jezeli seria ma 9.9 sek to jednak jest czym sie pochwalic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Żeby zrobić 200PS trzeba mieć baaardzo zdrowego ARLa i do tego dużo szczęścia i to będzie z poddymianiem. W Twoim przypadku trzeba wymienić pompki, turbo i wstawić większy IC najlepiej z metalowym orurowaniem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 za 30KM wiecej niz to co masz teraz zaplacisz: wydech 1800 fmic 1800 turbo 1000 czy warto dla 30KM wydawac 4600 ?? jak z terminami na montaz turbo ? ile czasu montujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali_TDI 2 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 do twojego silnika wchodzi plug and play turbina od A4 170PS, potencjał na pewno okolice 200KM (z FMICem) może nawet troche wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Ali_TDI a do AWXa ona też jest P&P ? sorry za OT ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 alv, też jest... Ale problem jest w znalezieniu zdrowej, taniej turbinki Bo koszt nowej to wiesz... Nawet pisaliśmy już o tym kiedys :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się