wojtek123 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 witam mam problem zawór EGR cieknie i rosa oleju pzy interkoleze turbawka normalnie ciagnieco mam zrobic cz turbo sie sypie proszeo porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 wszystko ok z interkolerem i tórbiną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 mcm to znaczy, tak mi się wzdaje ze ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 egr zaślepić i bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 a co z olejem w interkoleze . sorki za bledy niemiecka klawiatura w kompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 egr zaślepić i bedzie ok nic to nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 robert wiec co zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 wyczyścić cały dolot , od Turbo po kolektor ssący ( można/wskazane by było założyć OCT na odmie ) , aha EGR i tak za niedługo będzie ciekł chyba że zrobisz to co napisałem i go wymienisz na nowy ... jakie ubytki oleju ? Ale można to na razie olać , chyba , że często musisz dolewać oleju :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 nie na 15000 tys 3 setki oleju odziwo mlo , EGR cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Też mam podobnie , tylko od wymiany do wymiany ( 10 kkm ) nic nie dolewam ... olej to i ciesz się z jazdy ( ew. możesz dolot wyczyścić jak znajdziesz czas i będą chęci ) W sprawie cieknącego zaworu EGR poczytaj tutaj >>> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=180815.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 dzieki robert uspokojies mie troche mechanicy twierdz ze jak olej przy interkoleze to turbo do wymiany . a powiedz jak sie zaslepi EGR to ma to jakis wplyw na silnik , czy lepiej nowy egr zalozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 dzieki robert uspokojies mie troche mechanicy twierdz ze jak olej przy interkoleze to turbo do wymiany . a powiedz jak sie zaslepi EGR to ma to jakis wplyw na silnik , czy lepiej nowy egr zalozyc Jak silnik bierze 300 ml na 15 kkm to turbo zostaw w spokoju , "traktuj go" dobrze i unikaj PSJ Co do zaworu EGR musiałbyś logi porobić , ale jak jest wszystko ok , nie masz żadnych problemów przede wszystkim podczas przyśpieszania , to ja bym to olał na Twoim miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Ma ktos podobny problem i czy mozna tak jezdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 zrób tak jak pisze robert jezdzij i sie nie przejmuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 mi ostatnio kolego poszedl olej tez ale nie od iC jezdzilem az dopoki mi sie VTG nie zacinaly przy czyszczeniu caly dolot se wyczyscilem i opaski mocniej pozaciskalem i nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszD 0 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Ja jeździłem z mokrą rurą () od intercoolera przez 10 tyś km, oleju nie ubywało a wyciek na rurze pojawiał się powoli. Dwa tygodnie temu rozczelniło się na amen i z samochodu zaczęło kapać, cała osłona od góry była mokra. Wymieniłem IC z nadzieją że rozwiąże to problem;) - czas pokaże Jak widać można tak jeździć do czasu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 koledzy nienam sie na fachowych skrutach co to jest IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LortG 0 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Troche mnie uspokoiliście... wczoraj wlaśnie zauważyłem że EGR caly usyfiony.. zaczyna kapać Narazie zostawie, oleju nei ubywa wiec zobaczymy co bedzie dalej Wojtek 123.... co do skrótów.. mnie rozwalił skrót PSJ hehehe :polew: Nie wiedzialem, że z PSJotem tak często mam styczność na naszych drogach :> http://heatexchanger-design.com/wp-content/uploads/2011/02/intercooler.jpg IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 gdzies tu czytalem na forum ze jak cieknie EGR i jak sie wymieni na nowy to za 1500 km znowz zacznie cieknac prawda to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 wyeliminujesz jeden ze skutków , nie przyczynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się