speedway12 0 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Witam,jak w temacie ,posiadam A4 b5 1.9 TDI Kombi,wymieniłem 2 tyg.temu kompletnie wszystkie wachacze oraz amortyzatory i jest doslownie gorzej niż było,każda dziurka czy nierównośc to stuki ,puki z przodu,nie wiem co jeszcze można wymienic by miec taki komfort jazdy jak to wszyscy piszą,ja tego jeszcze nie zauważyłem,czy ktoś może coś doradzic ?? bo ci mechanicy to co jeden to co innego mówi.Pozdrawiam i czekam na jakieś rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 końcówki drążków kierowniczych też wymieniłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedway12 0 Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 tak ,wszystko kompletne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior_1265 0 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 kolego najprawdopodobniej maglownica moze byc rostluczona ubywa ci plyn kolega mial podobny problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Łączniki stabilizatorów spr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktuś 2 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Ostatnio miałem tak w Seacie, cały zawias wymieniłem i stuki pozostały, przy robocie dało się już zdiagnozować dość spory luz na maglownicy, to maglownica generowała stuki na ciul to jest kondom,pomyliłem się nie widzisz że to chyba nie ten dział ,głąbie hamuj bajerę, to nie forum kiboli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Costello 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 A sprawdzałeś drążki kierownicze, zaznaczam drążki a nie końcówki drążków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yag3 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 U mnie także był ten sam problem więc po wyminie zawiechy przyszła kolej na amorki i co okazało się że bisteiny to generowały i to nowe po rozgrzaniu zmniejszał się stuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianus 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 moze lozyska amorow wyrobione i tlucza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 A gdzie tam masz jakies lozyska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 u góry przy mocowaniu :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się