Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Drgania przy hamowaniu przy większej prędkości również po wymianie tarcz,klocków


jaro333

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem po wymianie wahaczy, tarcz , klocków i nadal mam drgania przy hamowaniu powyżej 80 km/h, jest jeszcze jeden problem, po wjechaniu w nierówność mam tak jakby pływanie przodu, myślałem, że wymiana wahaczy pomoże jednak sie myliłem.

Proszę o poradę co mam jeszcze spr. wykrzywionie piasty raczej wykluczam w nic nie udeżyłem, łożyska, wahacze też nie były z górnej półki, amortyzatory?? POMOCY.

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zużyte amortyzatory są najbardziej prawdopodobne, sprawdź też wyważenie kół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zle wyczyszczona piasta lub zle osadzona w lozysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkryłem dziś, że jest luz na łożysku lewego koła tylko dość dziwny jak chwycę koło na górze i dole jest wyczuwalny a jak na bokach koła nic nie czuć, jest to możliwe że jest wyrobiona bieżnia w jednym miejscu? ale chyba tak bo nic innego tam nie może być może od tego jest to pływanie i walenie przy hamowaniu.

Amory tak na moje oko są ok, nie buja się przód, koła dziś wyważałem są ok.

Zostaje jeszcze spr. łożysko i piastę ale bez wymiany tego nie spr. tak więc chyba czeka mnie jeszcze wymiana i następne wydatki.

Jak macie jeszcze inne pomysły to czekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jedz na stacje diagnostyczną niech ci sprawdzą te amory bo samym bujaniem auta nie da się ich ocenić na 100%. zapłacisz parę groszy i już, ja miałem podobny problem w poprzednim aucie, były sprawdzane cuda a okazało się że amor był wysypany,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oczysciles tak naprawde dokladnie piaste papierkiem i szczota przed montazem nowych tarcz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łączniki stabilizatora są wymienione, zacznę jednak od rozebrania piasty i łożyska martwi mnie ten luz o którym powyżej pisałem, i tak tam trzeba zajrzeć i usunąć ten luz, jak wykluczę łożyska i piasty, to zostaną wtedy tylko amortyzatory, poza tym amory przy hamowaniu nie generowały by takich wibracji tak mi się wydaje ale proszę mnie poprawić jak się mylę.

Tak, wyczyszczone na 100% szczotka druciana na kątówce.

Jak ktoś miał podobny przypadek to proszę o porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle określiłem pływanie, chodzi mi o taki motyw, że jak jadę i jest zakręt i na tym zakręcie jest studzienka i wjadę prawym kołem na studzienkę to wtedy autko tak jakby przesuwa się na boki to nie jest góra dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wachacze do sprawdzenia, amory, maglownica, koncowki drazkow, drazki, sprezyny czy nie peknieta ktoras, lozyska , laczniki i chyba tyle, sprawdz to co wymienilem bo kazda ta czesc zuzyta moze byc powodem plywania..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacze nowe, brak luzów na końcówkach drążków i drążkach, sprężyny ok, łączniki też nowe, tarcze plus klocki nowe, nie spr. amory i łożyska i piasty, zaczynam od łożysk, zakupiłem fag po świętach wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plywanie podczas hamowania wynika ze zużytych tulei osi tylnej, a do tego sprawdź tylne amorki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...