nippo83 0 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Panowie mam taką sprawę chcialbym zmienić turbo na turbine od AUdi TT 180 km, czy ta turbina będzie pasowala pod kolektor do A4 AEB?? prosze o podpowiedz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Nie ta turbina nie bedzie pasowała pod seryjny kolektor. Sa dwa wyjścia: 1. Jesli uprzesz sie na turbine z TT musisz robić rurowy kolektor wydechowy - koszt około 2 tysięcy zeta 2. Szukać turbiny która będzie pasowała pod kolektor seryjny czyli K04-15 (od razu napisze ze w PL ich nie ma tylko USA 850$ hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Oki dzięki za podpowiedź to chyba będzie się trzeba zastanowić nad rurowym kolektorem:) nie wiecie kto na śląsku fachowo podjąłby się wyspawania takiego kolektora rurowego pod KKK04??[br]Dopisany: 05 Styczeń 2008, 19:35 _________________________________________________Aha bo zapomniałem wcześniej zapytać.. czy istnieje jakaś inna turbina (oczywiscie dostępna w PL), którą można by podpiąć pod kolektor seryjny? [br]Dopisany: 05 Styczeń 2008, 19:36 _________________________________________________Panowie znalazłem parę K04-015 w Niemcowni ale ceny wydają mi się troszkę grube ( od 900 - 1500 euro). No i jest problem cz lepiej ściągnąć k04-015 z reichu czy spawać kolektor i do tego wrzucic k04 z TT?? co Wy na to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 to zalezy za ile możesz mieć dobrą k03 od TT ja bym sprowadzął k04-15 z usa ceny bez tranportu od 850$ jakys byl zainteresowany to daj znać na gg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saintadamus 0 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 zależy na jakim śląsku ale w moich okolicach MG takie rzeczy robi czy dobrze to nie wiem ale ze znajomych którzy tam robili nikt nie marudził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Heja:) Poziek na pewno się odezwę niebawem.. kurcze do MG kawałek drogi.. nie wiecie czy ktoś majstruje sensownie wydechy na górnym śląsku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saintadamus 0 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 a mnie sie wydawało że właśnie chorzów i siemianowice to między innymi górny śląsk może napisz prościej w jakim miejście mieszkach i wtedy nie będzie już zgaduj zgaduli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Powiem tak.. ijestem z Cieszyna..poszukuje firmy wykonującej wydechy (dobrze) z kwasówki na górnym śląsku (miasto obojętne)[br]Dopisany: 08 Styczeń 2008, 21:50 _________________________________________________Panowie jaki wydech proponujecie pod ko4-015?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel 0 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 wydech 2,5" bedzie wystarczajacy. A o wtryskach juz myslales?? Jak zakladasz wieksze turbo to i wtryski wieksze noi intercooler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Nad wtryskami wlasnie sie juz głowilem i tak myslem aby podpiac wtryski z 1.8T 225 Ps.. mysle , ze beda wystarczające a intercooler z iVeco daily pewnie da rady:) a Wy jaki setup pod K0-015 byście polecali?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 wtryski TT 225KM - 380ccm/3 bar Wydech = wycięcie kata i wstawienie 2,5' prostej rury - reszta seria - nic nie daje wydech FMIC - iveco da rade plus krótkie w miare orurowanie plus dobre złączki Zawór DV od TT 225KM przepływka 3" od TT 225KM Turbo inlet pipe samco do tego k04-15 i latamy pod 230KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Poziek dzieki za podpowiedź w temacie:) :th: Poziek jezeli chodzi o ten wydech.. wywalić kata i wstawić 2,5 cala rure , a co z dalszą zceścią wydechu.. ta tez są tłumiki .. warto było by sie ich pozbyc i wstawic przelotowe?? Aha ne wiecie moze jakiej srednicy jest ori wydech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 średnicy nie kojarzę warto wstawić przelotowe tłumiki i wywalić kata rury zostawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Poziek jak dlugo trwało by ściągnięcie k04-015 ze stanow?? tak mniej więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 zależy od kasy, od 15 dni do miesiąca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaśka 0 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Panowie mam taką sprawę chcialbym zmienić turbo na turbine od AUdi TT 180 km, czy ta turbina będzie pasowala pod kolektor do A4 AEB?? prosze o podpowiedz:) Ja mam u siebie zmieniona turbinę z wirnikiem od TTki i z wnętrzem od Garetty i w obudowie od k03, bo do mnie k04 nie pasowało bo ma większy wydech. I jest o.k. Teraz sie zbieram, żeby dorobic program, bo mi chłopaki juz życ nie dają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Panowie mam taką sprawę chcialbym zmienić turbo na turbine od AUdi TT 180 km, czy ta turbina będzie pasowala pod kolektor do A4 AEB?? prosze o podpowiedz:) Ja mam u siebie zmieniona turbinę z wirnikiem od TTki i z wnętrzem od Garetty i w obudowie od k03, bo do mnie k04 nie pasowało bo ma większy wydech. I jest o.k. Teraz sie zbieram, żeby dorobic program, bo mi chłopaki juz życ nie dają działaj, działaj - zobaczymy co to turbo potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioti 1 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 wtryski TT 225KM - 380ccm/3 barWydech = wycięcie kata i wstawienie 2,5' prostej rury - reszta seria - nic nie daje wydech FMIC - iveco da rade plus krótkie w miare orurowanie plus dobre złączki Zawór DV od TT 225KM przepływka 3" od TT 225KM Turbo inlet pipe samco do tego k04-15 i latamy pod 230KM odświerzę trochę temat Poziek a mógłbyś zapodać szczegółowo ile taka zabawa może kosztować no za wyjątkiem turbo bo już podałeś że minium to 850USD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 wtryski TT 225KM - 380ccm/3 bar = 850zł Wydech = wycięcie kata i wstawienie 2,5' prostej rury - reszta seria - nic nie daje wydech = 200zł FMIC - iveco da rade plus krótkie w miare orurowanie plus dobre złączki = 2000zł Zawór DV od TT 225KM = 314zł przepływka 3" od TT 225KM = 400 zł Turbo inlet pipe samco = koło 400zł lub zrobic z kwasówki sztywną = koło 300 złotych do tego k04-15 i latamy pod 230KM = obeznie to 950$ plus 100$ przesyłkaz USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioti 1 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Dzięki, mam teraz jasność ile kaski szykować a jest tego niemało aha... no i myślę że do tego dojdzie koszt chipa - a jak już jest to będą koszty jego przeprogramowania no i hamowni czyli trzeba liczyć tak około 6,5 tyś za materiały, ok. 1 tyś za chipa (u Rogala oczywiście , no i pewnie kolejne 500 do 1000 za robociznę :-)) chyba, że ktoś czuje się na siłach samemu to powymieniać i ma na to czas ;-) hehe... no to teraz trzeba się zastanowić czy gra jest warta tej całej zabawy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się