tom.b 0 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 :hi:czy moglby mi ktos napisac czy programujac samemu klucz do auta zaprogramuje sie tez alarm?chodzi mi o kupienie czystego klucza,wyciecie i programowanie w stacyjce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 a co to znaczy czysty klucz? w serwisie mozesz tlyko zamowic do swojego VIN. klucze sie wprogramowuje, jezeli masz alarm fabryczny to od razu sie uczy tego klucza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Nie zaprogramujesz sobie samemu immobilizera dla nowego klucza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dax6 0 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 kluczyk Audi ma transponder (Chip ) z kryptokodem. To znaczy , ze kod jest zmienny. Po zamowieniu kluczyka w serwisie Audi, przychodzi wyrzezbiony klucz , ale nie jest zaprogramowany jeszcze. Robi sie to juz w Service Audi urzadzeniem testujaco serwisowym. Dopiero po takiej operacji mozna powiedziec ze ma sie kluczyk do auta :-) Koszt kluczyka bez programowania to 207 zl. + jakies grosze programowanie. Pisze o wyrzezbionym kluczyku. Czys oczekiwania to jakies 10 dni. Nie mozna zrobic tego w service VW ! Maja inne oprogramowanie serwisowe i tylko Audi zaprogramuje kluczyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Można by zrobić w VW, gdyby zechcieli procedury ręcznej użyć, a nie z automatu. VAS umożliwia to, ale oni są lenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Nieda rady zrobic tego Vagiem tak jak w moim pasiu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.b 0 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 :hi:na angielskim ebay-u mozna kupic "czysty" tzn. nie wyrzezbiony i dodaja instrukcje do programowania go.dlatego pytam czy to mozliwe a pisze o programowaniu klucza drugim kluczem tzn, nowy w stacyjce a starym zamyka sie auto kluczem i otwiera pilotem czy cos w tym rodzaju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 tom.b Ty piszesz o metodzie programowania samego pilota i to nie wiem czy dziala w B6. zeby zaprogramowac IMO nie jest juz tak latwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dax6 0 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 IMO nie jest staly a zmienny. Kiedys byly stale i mozna bylo w prosty sposob to zrobic. W tej chwili trzeba zescanowac wszystkie zmieniajace sie kody. A tego juz w domowym garazu nie zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Jak kupisz sobie kluczyk to sam możesz go sobie zaprogramować/zakodować Vag-iem tylko musisz ściągnąć(chyba, że go masz gdzieś zapisany) kod tzw. Login z zegarów "instrumments" po to aby móc wejść w procedure kodowania sterownikai zakodować nowy kluczyk. Bez tego ani rusz. Kluczyk będzie ci otwierał drzwi, wyłanczał alarm i będziesz mógł nim odpalać auto tak jak originalnym.Musisz tylko kupic kluczyk z immo i przystosowany pod alarm Audi. Tylko trzeba wiedzieć jak się za to wziąć. A jak widze co niektórzy powtarzają coś co kiedyś gdzieś tam usłyszeli, a sami nie są pewni czy tak faktycznie jest. Polecam lektóre "kodowanie sterowników" ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.b 0 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 a po czym mozna poznac taki klucz? ja widzialem taki sam pilot(oryginal audi) jak moj i symbol na grocie.czy jest cos jeszcze.aha a gdzie szukac tych sterownikow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dax6 0 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 polecam forum www.elektroda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Determining IMMO-ID & VIN [select] [25 - Immobilizer] [Meas. Blocks - 08] Select Block 081. [Go!] The first 17-digit string is the VIN. The second 14-digit string in the Immo-ID.. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Key Matching Prerequisites: * All keys are either new or were adapted to this car (IMMO-ID) before. * You can match up to 8 keys. * While adapting each key, make sure to place the other keys away from the ignition lock (reader coil). The passenger seat is an adequate place. * Battery voltage at least 12.0 V. [select] [25 - Immobilizer] [Meas. Blocks - 08] Select Block 001. [Go!] The value in field 3 must be Yes. If value is No, the key is not capable of being adapted to Immobilizer. You can check each key in this manner. Select Block 003. [Go!] Make sure the shown lock times in field 1, 2 and 3 are 0 (each field represents a time in minutes). * If the lock times are NOT 0: o Do NOT switch off the ignition! o Allow the car to sit for AT LEAST the number of minutes that were indicated by the fields 1-3. [Done, Go Back] [security Access - 16] There are 2 possibilities how to enter a PIN, choose the one that applies for you. * 4-digit PIN o Enter zero followed by the 4-digit PIN. For example, if your PIN is 1234, enter 01234. * 7-digit PIN o [use 7-digit PIN/SKC] o Enter the 7-digit PIN, Date on which the PIN was generated by the dealer, along with the Workshop Code (WSC) and the Importer number of the dealer that generated the code. o [OK] o VAG-COM will validate the data you have entered and return you to the Login screen, where the Login Code will show as "XXXXX". [Do it!] [Adaptation - 10] Enter 001 in "Channel Number". [Read] The "Stored Value" is the number of keys currently matched. Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys. The old keys are automatically beeing cleared. [save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] * Repeat the following steps until all keys have been matched: o Switch ignition off and remove key. o Insert next key to ignition and switch ignition on again. o The warning light for the Immobilizer will light up for ~2 seconds, then go out Switch ignition off and remove key. Note: The above steps after saving the adaptation, should not exceed 60 seconds! to znalazlem na stronie ross techa i powinno wyjasnic wszystkie watpliwosci [br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 20:56 _________________________________________________http://wiki.ross-tech.com/index.php/Audi_A4/S4/RS4/Cabriolet_%288E/8H%29 a tutaj link, moze komus cos to pomoze i znajdzie cos dla siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly07 6 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 kluczyk Audi ma transponder (Chip ) z kryptokodem. To znaczy , ze kod jest zmienny. Po zamowieniu kluczyka w serwisie Audi, przychodzi wyrzezbiony klucz , ale nie jest zaprogramowany jeszcze. Robi sie to juz w Service Audi urzadzeniem testujaco serwisowym. Dopiero po takiej operacji mozna powiedziec ze ma sie kluczyk do auta :-) Koszt kluczyka bez programowania to 207 zl. + jakies grosze programowanie. Pisze o wyrzezbionym kluczyku. Czys oczekiwania to jakies 10 dni. Nie mozna zrobic tego w service VW ! Maja inne oprogramowanie serwisowe i tylko Audi zaprogramuje kluczyk. Więc kup sobie kolego w serwisie kluczyk za te 207+"grosze". Na dzień dzisiejszy kosztuje to w ASO /całość/ 650zł za jeden kluczyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 domjenick twój opis jest nie bardzo wszystko kodujemy w kanale 17 licznik, najważniejsza jest znajomość kodu pin żebyś mógł cokolwiek zrobić. A twój licznik to już Bosch Crypto więc byle jakim vagiem tego nie ugryziesz i nie polecam zabawy z tym licznikiem bo może CI wyjść to na złe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 a czym najlepiej to "ugryzc"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Jak masz pin to vcds bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 niestety 95% ludzi nie ma Pinu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruda69 1 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 ... dzień dobry ... ale PIN samochodu można bez problemu wyciagnąć z komputera. Ja do swojego \OOOO/ nie miałem PIN-u, a dorabiałem drugi klucz i był potrzebny.... gościu zrobił to w 10 minut Dorobienie samego grotu 25 PLN, kodowanie immo + koszt transpondera = 350 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 to czym mozna "wyciagnac" pin z B6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się