Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Trzęsie w zakresie 1700-2000 obrotów


manius_29

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, w trzęsię budą w zakresie 1700-2000 obrotów, efekt jest zauważalny zwłaszcza jak spojrzę w lustrerko wsteczne - mgła.

Aby wykluczyć szereg domysłów podam co zrobione/wymienione w aucie:

- kompletne sprzęgło i dwumas

- zregenerowane wtryski

- filtr paliwa wymieniony w styczniu br.

- wywalony kat i wstawiony zaminnik made in Gruchot ze wzmocnioną placionką

- wymieniona żelowa poducha silnika (zakup w serwisie)

- wymienione amory i górne wahacze, reszta wahaczy niby OK

- mechanik obejrzał resztę poduszek i zawieszenie wydechu i niby jest OK

..... i pomysłów mi brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie, w trzęsię budą w zakresie 1700-2000 obrotów, efekt jest zauważalny zwłaszcza jak spojrzę w lustrerko wsteczne - mgła.

jaki jest kolor spalin za samochodem? ciemny czy bialy?

sprawdzaliscie kat synchronizacji?

wrzuc logi.

moze byc zuzyty walek rozrzadu, ew. przegub wewnetrzny.

zakladam, ze szczelnosc dolotu sprawdzona?

te drgania, zakladam, wystepuja w czasie jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo, wymieniłem wieszaki wydechu i cisza

Czy było widać ewidentne uszkodzenie wieszaków? Czy wymieniłeś w ciemno?

Oglądałem swoje wieszaki i nie było widać uszkodzeń.

wieszaki tracą własciwości jak juz sa wyciagnięte. Ale wątpie by tak duże drgania przeniosły się z wydechu. poza tym sprawdzał kolega plecionke w wydechu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki jest kolor spalin za samochodem? ciemny czy bialy?

hmm ...raczej jasny

sprawdzaliscie kat synchronizacji?

wrzuc logi.

logi robione w lipcu, w celu wyjaśnienia zjawiska

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=215401.0;highlight=manius_29

moze byc zuzyty walek rozrzadu, ew. przegub wewnetrzny.

zakładam że przy montażu pompek mechanik to sprawdził więc zakładam że jest ok, przegub też sprawdzał

zakladam, ze szczelnosc dolotu sprawdzona?

to chyba by wyszło w logach? koledzy analizujący nic takiego nie wypatrzyli

te drgania, zakladam, wystepuja w czasie jazdy

dokładnie, teraz juz nawet przy niższych obrotach

jak skutecznie sprawdzic dwumas? bo coraz bardziej skłaniam się ku teorii jego wady, czasami zdarza mi się efekt "tarki" przy dodaniu gazu przy niskich obrotach na wyższym biegu tj. 4 lub 5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w czasie jazdy ze stala predkoscia czy przy przyspieszaniu?[br]Dopisany: 17 Październik 2011, 08:41_________________________________________________dwumas pracuje w zakresie obrotow biegu jalowego. przy 1500 rpm nie ma juz wplywu na prace silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...