Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Elektryczna pompa VACUM -> P17887 / odpalanie ?


ghost1717

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Moje a4 od długiego czasu jeździło z tym błedem P17887 na początku nie było żadnych objawów poza wpisem w sterowniku silnika...

myślałem ,ze to jakaś drobna nieszczelnosc i olałem temat ponieważ nie było żadnych niepokojących objawów... wszystko chodziło jak trzeba :> czekalem na dalszy rozwoj wypadkow...

po jakimś czasie auto gdy było CIEPŁE tak 10 min po przejażdzce ciężko odpalało ... :slina: gdy było zimne wszystko wracało do normy. :disgust: Pomagała metoda na dwa razy... ( tzn. za pierwszym razem kreciłem silnikiem około sekundy gdy nie odpalił za drugim razem odpalał już niemal od strzała... )

dziś wymieniłem elektryczną pompke VACUM ( 8E0 927 317 ) znajduje sie obok zbiorniczka od wspomagania w metalowym koszu.Czytałem w biuletynie serwisowym VW/audi ,że powinna pracować za każdym razem gdy przekrecam kluczyk. O dziwo jak narazie fura pali od pierwszego obrotu wału :shocked: długo walczyłem z tą usterką miał ktoś kiedyś tak w swoim a4? Dodam ,że ta pompka występuje tylko w autach z AUTOMATYCZNA SKRZYNIĄ BIEGÓW! Wie ktoś może dlaczego auto z automatem potrzebuje wiecej Vacum ? dlaczego manual obchodzi sie bez tego ustrojstwa ?

pozdro :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopie.

Jak sie pompka sprawuje?

U mnie w passku 1.8T tiptroni tez od dwoch miesiecy mam ten sam blad - 17887.

Na VAGu testu nie przechodzila, mimo to silnik i hamulce dzialaly bez zastrzezen.

Pare ndi temu pojechalem do specjalisty od VAGa.

Podlaczyl VCDS, pozniej VAS 5051B.

POmpka test przechodzila pozytywnie.

Po paru minutach pozniej podglad parametrow i znowu test zakonczony pozytywnie.

Wg niego pompka jest sprawna, nieszczelnosci w ukladzie brak.

Pierwszy raz spotkal sie z taka usterka.

Kazal mi obserwowac wskazania na VAGu czujnika hamulca i zachowania pompki przy porannym odpalaniu, czyli w momencie gdy mi ta pompka szwankuje.

W pierwszej minucie pracy silnika wystarczy muskanie pedalu gazu i slychac prace jakiegos przekaznika i prace pompki - tak jakby ktos bawil sie pstryczkien ON-OFF ;).

Nie wiem jak dalej ugryzc ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopie.

Jak sie pompka sprawuje?

U mnie w passku 1.8T tiptroni tez od dwoch miesiecy mam ten sam blad - 17887.

Na VAGu testu nie przechodzila, mimo to silnik i hamulce dzialaly bez zastrzezen.

Pare ndi temu pojechalem do specjalisty od VAGa.

Podlaczyl VCDS, pozniej VAS 5051B.

POmpka test przechodzila pozytywnie.

Po paru minutach pozniej podglad parametrow i znowu test zakonczony pozytywnie.

Wg niego pompka jest sprawna, nieszczelnosci w ukladzie brak.

Pierwszy raz spotkal sie z taka usterka.

Kazal mi obserwowac wskazania na VAGu czujnika hamulca i zachowania pompki przy porannym odpalaniu, czyli w momencie gdy mi ta pompka szwankuje.

W pierwszej minucie pracy silnika wystarczy muskanie pedalu gazu i slychac prace jakiegos przekaznika i prace pompki - tak jakby ktos bawil sie pstryczkien ON-OFF ;).

Nie wiem jak dalej ugryzc ten temat.

Witam

i jak kolego udalo Ci się rozwiązać ten temat bo mam identyczny problem.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...