Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czy można jako węże paliwowe zastosować zwykłe węże ogrodowe zbrojone?


pawelwor

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio takiego zastosowałem między filtrem i pompą i widać, że gdzieś mi łapie lewe powietrze, chcę więc wymienić wszystkie gumowe łączniki na przewodach paliwowych. Czy taki wąż bez problemu wytrzyma na dłuższą metę, czy muszę szukać jakiś specjalnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dłuższą metę nie da rady i narobisz sobie tylko szkody.Przewody (węże) paliwowe nie są przecież drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej kupić te gumowe, przezroczyste po jakimś czasie twardnieją, a gumowe (czarne) są cały czas elastyczne, koszt nie jest dużo, a polata to trochę :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie taki przezroczysty teraz założyłem, ale skoro nie wytrzyma, to się kupi olejoodporne. I nie o cenę chodzi, takie mi po prostu leżą w piwnicy :decayed: Dzięki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio takiego zastosowałem między filtrem i pompą i widać, że gdzieś mi łapie lewe powietrze, chcę więc wymienić wszystkie gumowe łączniki na przewodach paliwowych. Czy taki wąż bez problemu wytrzyma na dłuższą metę, czy muszę szukać jakiś specjalnych?

zwykle weze rozpuszczaja sie w oleju napedowym, mozesz doprowadzic do uszkodzenia pompy lub wtryskow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykle weze rozpuszczaja sie w oleju napedowym, mozesz doprowadzic do uszkodzenia pompy lub wtryskow.

to moze ja sie podepne pod watek i zapytam kiedy nalezy weze wymieniac profilaktycznie. chodzi mi o weze paliwowe - w moim przypadku diesel i cisnieniowe. ?? czy paliwowe (przelewy ) to sa te same weze co podcisnienie? (wygladaja tak samo )

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnieniowe niektóre są te same co przelewowe , potem są też trochę większe .

Co do tego węża ( postu wyżej ) wszyscy mają racje . Pozderko. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwroce jeszcze uwage na waz laczacy filtr filtr paliwa z pompa, trzeba odpowiednio dobrac. niektore 8 mm sa zbyt luzne i pomimo zacisniecia opaska pompa ciagnie powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwroce jeszcze uwage na waz laczacy filtr filtr paliwa z pompa, trzeba odpowiednio dobrac. niektore 8 mm sa zbyt luzne i pomimo zacisniecia opaska pompa ciagnie powietrze.

Tutaj trzeba dwa węże zastosować z przejściówką (w ori wężyku jest, wystarczy przeszczepić). Ja na chwile obecną mam 6mm i 8 albo 10mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj trzeba dwa węże zastosować z przejściówką (w ori wężyku jest, wystarczy przeszczepić). Ja na chwile obecną mam 6mm i 8 albo 10mm

myslisz o plastikowej rurce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori jest plastikowa rurka zakończona z dwóch stron gumowymi łącznikami. Przy filtrze paliwa między plastikową rurką a gumowym łącznikiem jest tak przejściówka (metalowa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori jest plastikowa rurka zakończona z dwóch stron gumowymi łącznikami. Przy filtrze paliwa między plastikową rurką a gumowym łącznikiem jest tak przejściówka (metalowa).

no jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...