karol1 0 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Witam na przegladzie zobaczylem wyciek miedzy silnikiem a skrzynia to jest olej silnikowy i na bank nie saczy sie z gory silnika. Skrzynia automat multi co trzeba zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Jeśli na pewno z silnika to niestety trzeba wyjmować skrzynię i do wymiany zimmering wale korbowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 przetrzeć szmatką miejsce,gdzie jest olej i obserwować,może to tylko uszczelka pod pokrywa zaworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi 27 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Jeśli na pewno z silnika to niestety trzeba wyjmować skrzynię i do wymiany zimmering wale korbowym. Jeśli góra silnika jest sucha to niestety ale do wymiany masz zimmering jak kolega wyżej napisał, jeszcze z miski moze sie sączyć ale to już chyba mniej prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 ja tez jakis czas temu mialem all zalane okazalo sie ze polksiezyc na uszczelce pod pokrywa zaworow nie trzymal, zmienilem uszczelke i cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi 27 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Ale tutaj kolega zaznaczył ze nie sączy sie od góry,więc tylko uszczelniacz na wale pozostał lub miska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1 0 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 więc uszczelniacz na wale juz ktos to przerabial i jak to skrzynie trzeba zdejmowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lu-Gi 27 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 musisz wyjechac skrzynią potem sprzęgłem i kołem zamachowym, aż bedziesz miał dostep do uszczelniacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1 0 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 dzieki od poniedzialku zaczynam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilek161290 3 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 ja mialem to samo i to byla uszczelka pod klawiaturą i zimering gdzies kolo glowicy czy cos.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 210 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 ja tez jakis czas temu mialem all zalane okazalo sie ze polksiezyc na uszczelce pod pokrywa zaworow nie trzymal, zmienilem uszczelke i cacy u mnie to samo 100zl szmacisko kosztuje Jutro wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się