pablo77n 0 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Witam, przy wymianie cieknącej chłodnicy zauważyłem na wiskozie brak blaszki osłaniającej zaworek i zaolejoną powierzchnię a nawet kroplę oleju na zaworku. Czy to znaczy że wiskoza jest padnięta? Na zimnym silniku niema mowy o zatrzymaniu wentylatora. Silnik nagrzewa dosyć długo nawet teraz około 8km. Wymieniać czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 A na wyłączonym silniku możesz ruszyć wentylatorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo77n 0 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Na wyłączonym silniku nieważne czy ciepły czy zimny kręci się swobodnie z lekkim oporem. Zakręci się z trzy obroty i staje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 olej i jeździj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się