Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Padły górne wahacze LEMFORDER


kamil1990_2006

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dla was zagadkę której mechanicy w mojej wiosce :kox: nie mogą rozwiązać. A mianowicie kupiłem jakieś 1200km temu komplet wahaczy LEMFORDER i padły górne wahacze z obu stron ;( Odmieniłem jej bo zestaw jest na gwarancji, ale po przejechaniu 500km znowu padły wahacze górne z obu stron i do tego jeszcze padły końcówki drążka kierowniczego tez z obu stron :shocked: Macie pomysł co to może być??? :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm wymieniłeś sam czy w warsztacie ? Dużo się słyszy o felernych nowych częściach, ale to lekkie przegięcie, nawet gdybyś pożyczył komuś autko i ten nie zauważył 10cm krawężnika to była by nie lada sztuka. Zawieszenie seryjne ? jakie koła ? zbieżność była robiona rozumiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem że zawieszenie dokręcone dopiero na stojącym na ziemi aucie (czyli pod obciążeniem)... przy górnych najczęściej mechanicy ze stodół tego nie robią "bo po co"

Są też jak napisali koledzy podróbki, Krzysztof napisał że za 900zł, ja spotkałem się już z podróbkami za 699zł, a karton na prawdę wyglądał profi :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zły montaż, albo masz jeszcze jakieś luzy na dolnych wahaczach.

Wymieniłem komplet czyli dół i górę.

hmm wymieniłeś sam czy w warsztacie ? Dużo się słyszy o felernych nowych częściach, ale to lekkie przegięcie, nawet gdybyś pożyczył komuś autko i ten nie zauważył 10cm krawężnika to była by nie lada sztuka. Zawieszenie seryjne ? jakie koła ? zbieżność była robiona rozumiem ?

Kupiłem w normalnym sklepie motoryzacyjnym za 1680zł. Nikomu nie pożyczałem autka. Zawieszenie seryjne i koła 15' 185/65. Zbieżność była robiona naturalnie :)

rozumiem że zawieszenie dokręcone dopiero na stojącym na ziemi aucie (czyli pod obciążeniem)... przy górnych najczęściej mechanicy ze stodół tego nie robią "bo po co"

Są też jak napisali koledzy podróbki, Krzysztof napisał że za 900zł, ja spotkałem się już z podróbkami za 699zł, a karton na prawdę wyglądał profi :disgust:

Jak to było montowane to nie wiem, bo ja zostawiłem samochód i odebrałem po zrobieniu. nie widziałem jak to było zakładane :gwizdanie:

Co się wysypało? Tuleje czy sworznie?

Sworznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może wahacze skręcone z kołami w górze jak pisał kolega powyżej ale i tak za szybko by padły :mysli::disgust:

amorki w jakim masz stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sworznie, to skręcanie na podniesionym aucie nie ma tu nic do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sworznie, to skręcanie na podniesionym aucie nie ma tu nic do rzeczy.

tu raczej zgodzę się z Tobą w 99%

Więc wygląda na podróbkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc wygląda na podróbkę

to lipa skoro już i wahacze trzeba szukać tylko w sprawdzonych sklepach :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do amortyzatorów to w jakim stanie są to nie wiem bo jak je wymieniłem jakieś 15tyś km :gwizdanie: temu to do nich nie zaglądałem. W tym sklepie to ja zawsze części kupuje i było do tej pory ok :hi:[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2011, 22:53_________________________________________________Panowie mam jeszcze pytanko :naughty: Czy jak zamontuje stare górne wahacze które są mniej wytłuczone od tych to nie rozwalę pozostałych??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy że mają mniejsze luzy? ... ja stosuję zasadę ... jak się pojawia luz to trzeba wymienić ... inaczej pojeździsz parę km i ponowne rozkręcanko a przy okazji coś innego może dostać po tyłku i koszt jeszcze większy ... wiadomo od razu nic się nie psuje ale trzeba uważać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam jeszcze pytanko :naughty: Czy jak zamontuje stare górne wahacze które są mniej wytłuczone od tych to nie rozwalę pozostałych??

górne wahacze mają to do siebie ,że lepiej je wymieniac parami(górny przód z tyłem) ,zawsze jest tak ,że jak jeden z nich padnie to ten drugi też przez to się szybciej zużywa(dostaje po d*pie) i w konsekwencji i tak będą oba do wymiany i tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no TAK ale jest jeden mały problem te co padły teraz wahacze są na 4letniej gwarancji wiec muszę je wymontować i oddać do sklepu... A oni mi dadzą drugie tylko że dopiero za 2 tygodnie. wiec przez dwa tygodnie mam unieruchomiony samochód!!! Wiec żeby nie stał na kobyłkach 2 tygodnie bym zamontował stare które miałem przed tą felerną wyminą i bym jeździł, bo mi autko jest potrzebne :gwizdanie: Tylko czy nic się nie stanie pozostałym dobrym wahaczom??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

artur ma racje parami tzn cwiartakmi :wink4: . A co do ORI lemfondera, to musi byc wytloczone na kazdym wahaczu w tym trojkacie tzn znaczku LMF koleczko, kropeczka. Bo jak ja kupywalem swoj caly komplet, to duzo mi propnowano wlasnie takie zestawy bez tej kropeczki i to sa podroby :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...