Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Olej miesza się z paliwem


true

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Masz może u siebie filtr DPF ? bo u mnie po każdym wypalaniu tego filtra poziom wzrasta o jakieś 1 do 2mm na miarce potem spada i tak wkoło ja powiedzmy co 2000km odciągam tak 0,5l oleju i dolewam świeżego żeby miał lepsze parametry smarne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka znow wacha? :cool1:

olej z paliwem czy paliwo z olejem?

jezeli myslisz o oleju, to skutek, jak kolega powyzej napisal, procesu dopalania DPF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mi nie przybywa oleju,

Mam czarną wachę jak smoła.

Oleju to mi ubywa ;) [br]Dopisany: 11 Październik 2011, 19:13_________________________________________________No DPF'a mam. Ale do jego akcji już się przyzwyczaiłem ;) Jak tylko nazbieram kase to pozbęde się tego problemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wacha = benzyna . Co ty chłopie lejesz że czarna jest :tongue4: Jak lejesz normalne paliwo to olej silnikowy na pewno nie zabarwi paliwa na czarno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wacha = benzyna . Co ty chłopie lejesz że czarna jest :tongue4: Jak lejesz normalne paliwo to olej silnikowy na pewno nie zabarwi paliwa na czarno.

Normalną ropę "ON" na Orlenie w Warszawie, jak setki osób poza mną.

Fakt jednak jest taki że ropa w baku, filtr paliwa itp ma nienaturalny kolor jakby czarny.

Gdzie w silniku BRD jest miejsce w którym z powodu walniętej uszczelki paliwo może mieszać się z olejem smarującym?

Doprecyzowałem pytanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W baku, wszędzie w całym układzie.

to zorganizuj butelke szklana i zatankuj na stacji bezposrednio do niej. Jezeli kolor takisam zmien stacje na inna.

jezeli ok. zdejmij wezyk sprzed filtra paliwa, wymus prace pompy spietrzajacej jezeli poplynie czarny ON, szukaj problemu w zbiorniku paliwa, byc moze jest w nim jakas smola.

jest rowniez opcja ze ulega rozpuszczaniu ktorys z przewodow paliwowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo miałem w silniku 2.0 tdi bkd padła mi uszczelka w pompie dual od paliwa i podciśnienia ale niemam czasu na naprawę i jeżdżę dalej

No mi w warsztacie powiedzieli właśnie że to możne być podciśnieniowa pompa paliwa...

Ja też tak smigałem, tylko ma to swoje konsekwencje.

1. Zły skład mieszkanki

2. Przy pałowaniu auto mocno kopci

3. Jak kopci to zapycha sie DPF

4. Częste czyszczenie DPFu

5. Cały tył auta osmolony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

niedawno kolega wymieniał filtr paliwa w 2.0tdi i co się okazało ,ropa w filtrze paliwa czarna wyglądała tak jakby była zmieszana z olejem z silnika trochę mnie to zdziwiło ale autko jezdzi nic się nie dzieje oleju nie ubywa. czy to jest normalne w tych silnikach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

niedawno kolega wymieniał filtr paliwa w 2.0tdi i co się okazało ,ropa w filtrze paliwa czarna wyglądała tak jakby była zmieszana z olejem z silnika trochę mnie to zdziwiło ale autko jezdzi nic się nie dzieje oleju nie ubywa. czy to jest normalne w tych silnikach .

Hehe, no jeśli ma silnik BRD 2.0tdi to ja mam właśnie taką sytuację, i auto tez jeździ całkiem nieźle nawet.

Pojawiła się w przeciągu ostatnich 15tyś kmów. Przy poprzednim przeglądzie było wszystko ok.

Teraz filtr czarny, wszystko czarne.

Jak narazie brak rozwiązania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fok me :cool1: Ja zrobiłem swoim prawie 45tys km w rok i wymieniałem filtr 2razy...ani razu ropa w filtrze oraz w obudowie nie była czarna. :rolleyes:

Obecny przebieg 253kkm ostatnia wymiana filtrów 500km wstecz.

Może coś u Mnie jest nie tak. Może Helmut wcześniej coś namieszał? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/83236-czarny-filtr-paliwa-i-brudna-ropa-w-zbiorniku!!!

A wracając do tematu wspomniana pompa spełniająca dwie role może zaciągnąć olej z silnika. Czyli trzeba wymienić pompę paliwa i podciśnienia która jest jedna w dwóch rolach.[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 17:54_________________________________________________Siema,

Więc problem rozwiązany.

Popsuta była Pompa paliwa i podciśnienia, przez co olej smarujący mieszał się z olejem napędowym - czego efektem była czarny olej napędowy w baku i całym układzie paliwowym.

1. Wymieniłem pompę Vacum - 1150zł pompa + 150 wymiana

2. Czyszczenie układu paliwowego, spuszczenia paliwa, płukanie itp - 200 pln

3. Czyszczenie pompowtryskow oraz wymiana uszczelek pod pompowtryskami 600 pln

4. Wymiana oleju i filtrów

Łączny koszt ok 2k za rozwiązanie problemu ;)

Auto serwisowałem w MR Motors :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...