karolasterka 1 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Cześć. Mam pewien problem. Zmieniłem deskę rozdzielcza i od razu kierownicę na poliftową wraz z taśmą. Po podłączeniu wszystkiego świeci się stale kontrolka air bag wywala mi błędy: 588 zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy- N95 zwarcie do masy 589 zapłonnik poduszki powietrznej pasażera- N131 zwarcie do masy. Sprawdziłem podłączenie przy poduszce pasażera i wszystko jest ok. Próbowałem kasować błędy programem Polski VAG 4,9 ale nic to nie daje, przy sensorze też wtyczka siedzi jak trzeba. Czy jeżeli bym coś nie tak zrobił przy zmianie taśmy od polifta bądź sama taśma by była uszkodzona to by wywalało też i błąd od poduszki pasażera? Dziękuję z góry za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Tak jak błędy mówią, jest gdzieś zwarcie. Ja przy zmianie kiery miałem ten pierwszy błąd. U mnie była to wina taśmy - było zwarcie między dwoma stykami. U ciebie problem będzie gdzieś dalej, bo zwarcie idzie na obie poduszki. Możesz sprawdzić jeszcze połączenie kostek które idą do poduszek. Tam generalnie jest taki mechanizm że jak wyciągniesz kostki to specjalne blaszki zamykają obieg i robią tak jakby zwarcie. Może tu leży problem. Generalnie musisz sprawdzić instalacje, takie jest moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 a czy są gdzieś jeszcze wtyczki po za tymi przy poduszkach tak żebym mógł je rozłączyć przy wymianie deski? Dziś jeszcze raz rozkręcałem tunel środkowy i zaglądałem czy wtyczka do sensora air bag jest dobrze włożona i wszystko jest ok. aha jak było bez poduszek i bez licznika to na chwilę przekręciłem zapłon w celu ustawienia kierownicy ( wiedziałem że wyświetli się błąd ale sądziłem że vag załatwi sprawę). a czy walnięta taśma by powodowała tego typu błędy na dwie poduszki? aha i jeszcze jedno pytanie przy starej wtyczce od poduchy kierowcy idą dwa przewody zielono żółty dałem jako plus a brązowo biały jako minus- to dobre podłączenie? [br]Dopisany: 16 Październik 2011, 22:19_________________________________________________Może ktoś coś jeszcze wie na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Co do + i - to z tego co czytałem swego czasu to nie ma znaczenia gdzie będzie + a gdzie -, ważne żeby nie podać dwóch +. Walnięta taśma raczej wywalała by błąd jednej poduszki, tak jak było to u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 to już sam nie wiem, sterownik też tak sam z siebie chyba by nie padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał69 1 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 a masz poduszki w fotelach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 mam tylko 2 poduszki ( kierowca, pasażer), jest może gdzieś jakiś przekaźnik bądź bezpiecznik od tych poduszek albo sensora? Może jest gdzieś jakaś jeszcze kostka która łączy wszystkie przewody od sensora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz96 2 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Witam.Dołącze się do tematu żeby nie zakładać drugiego.U mnie Jest taki problem że po zapaleniu auta pali się kontrolka airbag dopiero jak dodam gazu gaśnie. . . czy tak ma być czy coś Jest zwalone.Proszę o Odpowiedz pozd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk 0 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Wstaw na chwile oporniki w taśmę oraz przed nią i będziesz wiedział czego to jest wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 ale o jakie oporniki mam prosić w sklepie i jak się je tam wstawia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk 0 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 weź np. 2.2 oma i trzeba je wstawić w miejsce przyłączenia poduszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 ok a jest różnica która nóżka od opornika pod który przewód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk 0 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał69 1 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 w auto świecie czytałem że "egzemplarze z lat 1995-97 były wzywane na akcje naprawczą chodziło o wadliwe działanie sterownika air bagów" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk 0 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 czyli co, w tych rocznikach wymieniali sterownik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 kurde ale to byłby dziwny zbieg okoliczności, akurat wymieniałem deskę, fakt nie odłączyłem aku, w trakcie prac przekręciłem zapłon na chwilę by ustawić prosto kierownicę ( jeszcze bez podłączonych poduszek i bez licznika) uważałem że należy wykasować potem błąd i po sprawie ale jednak coś jest nie tak, posprawdzam jeszcze tym opornikiem może coś się wyjaśni.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk 0 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 daj znać co zmienia się na VAG-u po podpięciu tych oporników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 a są jakieś bezpieczniki czy przekaźniki od air baga? Albo jakieś podłączenie pod przewody w słupku przy kierowcy, bo też bym to spr od razu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwyk 0 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 nie ma czegoś takiego jak bezpiecznik wkładaj od końca (od wtyczki na poduszke przy kierownicy) na każdym łączeniu bezpiecznik i będziesz wiedział gdzie jest przerwa, oczywiście za każdym razem próbując usunąć błedy i odczytując nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Dziś próbowałem zlokalizować usterkę , jako że nie mogłem u nas dostać opornika 2.2 żeby spr o kolei to przełożyłem na chwile tasmę air bag z innego samochodu i po podłaczeniu lapka nie było już błędów które wyświetlały się wcześniej ( ani od poduchy kierowcy ani od poduchy pasażera), wyskoczył natomiast jakiś inny też o nr 588 z tym że juz nie zwarcie do masy tylko :zbyt mała oporność. To chyba jednak taśma jest winna ze wyskakują błędy zapłonnika poduchy kierowcy i pasażera zwarcie do masy, a co oznacza to że zbyt mała oporność? Czy jednak szukać dalej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się