Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] akumulator czy regulator napięcia ?


barteksimonlip22

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam problem (audi a4 b5 1995). Od wczoraj nie mogę odpalić auta, sądzę iż jest to wina akumulatora - wcześniej też miałem podobne problemy z nim, tylko że udało w końcu jakoś go odpalić. Podłączyłem na noc aku do ładowania, ale nie przyniosło to pożądanego efektu, nie mogłem go odpalić rano :(. Wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam az pojawia mi sie kontrolki i z auta wybrzmiewa pisk. Przekręcam kluczyk do końca, przytrzymuje, nadal ten sam pisk a ponadto z jednej z celi akumulatora wydobywa sie śmierdzący dym , jakby kwas siarkowy (śmierdzi zgniłymi jajami), a gdy puszczę kluczyk słyszę charakterystyczne pik. Nie wiem czy jest to problem związany z akumulatorem czy z regulatorem napięcia, a moze to rozrusznik..., nie wiem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej aku ale sprawdź sobie napięcie jak postoi kilka godzin a potem drugi raz jak odpalony. W pierwszym przypadku powinien mieć powyżej 12V a w drugim powyżej 14V. Jeszcze możesz sprawdzić pod obciążeniem czyli na chodzącym silniku włącz światła, nawiew, ogrzewanie tylnej szyby itp. i nie może spaść poniżej 13V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień akumulator na chwilę od kogoś i będziesz miał pewność, tym bardziej że piszesz coś o jakimś dymie z aku. jak jest aku słabe to po przekręceniu kluczyka piszczy i jak jest fis to miga wykrzyknik na wyświetlaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...