Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Piszczenie podczas skrętu


lukasz5574

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Moj problem to podczas skretu kierownica w prawo lub lewo na postoju lub na parkingu jadac wolno slychac piszczenie http://bobusiek1.wrzuta.pl/film/aeTb7KpLqcO/praca_silnika ale kiedy dodam gazu to od ok.1500 obr.piszczenie ustaje.Podczas skretu na maxa bardzo drży napinacz (wymienialem wszystko ok.3 miesiace temu rozrzad napinacze pasek itd.).Czytalem troche na forum o moim problemie ale odpowiedzi jest duzo nie wiem od czego zaczac.Wiem jak sprawdzic czy to sprzęgiełko alterantora zdjac pasek i zobacz czy w jedną stronę się kręci luźno a w drugą razem z wałkiem alternatora, jeśli jest zapieczone to do wymiany (tak pisza)jak sprawdzic czy to np. napinacz sie zepsul po trzech miesiacach albo pompa itd.wymieniac mozna bez konca az sie trafi na zepsuta czesc.prosze o odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Plynu nie ubywa.Wymienilem na nowa pompe tylko nie nowke tylko na uzywana z rozbitej a4 i na okolo 2-3 tygodnie spokój byl i znowu to samo i teraz co?wymienilem na pompe która była na wykonczeniu czy zalalem plyn nie znam nazwy i sie rozrzedzil?

---------- Post dopisany 30-07-2012 at 23:26 ---------- Poprzedni post napisany 26-03-2012 at 17:20 ----------

Witam.Dziś wymieniłem kolejną pompe wspomagająca,działała ok. 15 minut pracowała cicho ładnie działało wspomaganie z znowu to samo piszczenie podczas skretu płyn w tym czasie zmienił kolor z różowego na bardzo bardzo jasny jakby lekko różawa woda co jest nie tak?czy maglownica nie wykańcza pomp?miał ktoś z was taki problem?prosze o odp.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Pasku mojej żony też piszczał jak stare zawiasy.Po wymianie napinacza paska nastał błogi spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podzielę się moimi spostrzeżeniami z problemem drgającej kierownicy przy skręcaniu i brzęczącej pompy wspomagania...

Moje objawy jak wyżej napisałem ujawniały się przy skręcie kierownicy w miejscu na postoju, zanikały przy dodaniu gazu i oscylacji obrotów powyżej 1400 na minutę. Przypuszczałem że to pompa bo ona te dziwne dźwięki wydawała. Wymieniłem płyn na febi zielony nie pomaga, zakupiłem drugą pompę TRW regenerowana przez zakład koszt 500 zł plus koszt kaucji za zwrot starej razem 1000zł. Założyłem na silnik pierwsze uruchomienie skrzypi jak stara pompa i do tego wieksze siły na kierownicy. Decyduję się na kolejny demontaż i montaż starej, tą nową zwracam. Sugeruję się że może uszkodzony jest zawór zwrotny na maglownicy koszt 30zł, też nie pomaga. Wpatrując się w pracujący silnik zauważam że lekko drga i jest minimalnie skręcona rolka napinająca paska wielorowkowego która odpowiada za naciąg pompy wody, wspomagania,alternator i wentylator. Kuję nową rolkę napinajacą koszt 130 zł. Po zamontowaniu nowego napinacza okazuje sie że pasek nie jest tak naciągnięty jak powinien. podczas pracy silnika rolka mocniej wpada w drgania a przy skręcie kierownicą pompa skrzypi jak skrzypiała... Krótkie olśnienie... lekka złość że tak dałem sie podpuścić w słabą jakość wykonania org. elementów teraz juz wiem w czym problem. Dwie godziny później montuję nowy pasek wielorowkowy rozmiar taki jak z etki ja wybieram contitecha 17,5x1592 a wczesniej był gates i był tak spracowany że nie mogłem odczytać rozmiaru może był większy niż wymagany tego nie dojdę bo wszystkie paski wymieniał serwis moto. Po uruchomieniu silnik pracuje cicho bez popiskiwania i można kręcić kierownicą na wolnych obrotach jednym palcem żadnego skrzypienia od pompy wspomagania. Właściwy problem tkwił w naciągniętym pasku napędzajacym pompe wspomagania koszt paska 60 zł, a mogło skończyć sie na wymianie pompy, maglownicy i niewiadomo czego u jakiegoś machera...Pozdrawiam i życzę prawidłowych diagnoz... hej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.08.2012 o 13:25, tadeuszekb4 napisał:

Panowie podzielę się moimi spostrzeżeniami z problemem drgającej kierownicy przy skręcaniu i brzęczącej pompy wspomagania...

Moje objawy jak wyżej napisałem ujawniały się przy skręcie kierownicy w miejscu na postoju, zanikały przy dodaniu gazu i oscylacji obrotów powyżej 1400 na minutę. Przypuszczałem że to pompa bo ona te dziwne dźwięki wydawała. Wymieniłem płyn na febi zielony nie pomaga, zakupiłem drugą pompę TRW regenerowana przez zakład koszt 500 zł plus koszt kaucji za zwrot starej razem 1000zł. Założyłem na silnik pierwsze uruchomienie skrzypi jak stara pompa i do tego wieksze siły na kierownicy. Decyduję się na kolejny demontaż i montaż starej, tą nową zwracam. Sugeruję się że może uszkodzony jest zawór zwrotny na maglownicy koszt 30zł, też nie pomaga. Wpatrując się w pracujący silnik zauważam że lekko drga i jest minimalnie skręcona rolka napinająca paska wielorowkowego która odpowiada za naciąg pompy wody, wspomagania,alternator i wentylator. Kuję nową rolkę napinajacą koszt 130 zł. Po zamontowaniu nowego napinacza okazuje sie że pasek nie jest tak naciągnięty jak powinien. podczas pracy silnika rolka mocniej wpada w drgania a przy skręcie kierownicą pompa skrzypi jak skrzypiała... Krótkie olśnienie... lekka złość że tak dałem sie podpuścić w słabą jakość wykonania org. elementów teraz juz wiem w czym problem. Dwie godziny później montuję nowy pasek wielorowkowy rozmiar taki jak z etki ja wybieram contitecha 17,5x1592 a wczesniej był gates i był tak spracowany że nie mogłem odczytać rozmiaru może był większy niż wymagany tego nie dojdę bo wszystkie paski wymieniał serwis moto. Po uruchomieniu silnik pracuje cicho bez popiskiwania i można kręcić kierownicą na wolnych obrotach jednym palcem żadnego skrzypienia od pompy wspomagania. Właściwy problem tkwił w naciągniętym pasku napędzajacym pompe wspomagania koszt paska 60 zł, a mogło skończyć sie na wymianie pompy, maglownicy i niewiadomo czego u jakiegoś machera...Pozdrawiam i życzę prawidłowych diagnoz... hej.

Witam. U mnie jest podobnie. Jednak gdy wciskam sprzeglo to nie piszczy jak stoję. Gdy natomiast zwolnie sprzeglo i krece kierownicą to piszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...