Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Licznik - Wariuje temperatura co zrobić? Warszawa.


napior1516

Rekomendowane odpowiedzi

Temat zakładam ponownie bo już znalazł się jakiś cwaniak co od razu usuną wątek bez słowa wyjaśnienia zero kultury osobistej tylko jeb do kosz i martw się sam :disgust:.

Panowi domjenick już dziękujemy za pomoc wszelkiego rodzaju i jak nie potrafi pomóc niech zostawi wątek na miejscu.

Witam mam problem z licznikiem. Po uruchomieniu auta już na starcie nie pokazuje mi faktycznej temperatury silnika, i po chwili czasami kilka minut wskazówka z ok.80 stopni leci na łeb do końca i słyszę i widzę alarm a przekroczonej temperaturze cieczy chłodzącej na FIS'ie. Temp silnika ta realna jest na 100% ok bo przy -13 i przejechaniu 1km nie bedzie silnik miał ponad 120 ;p od razu mówię że jeżdżę na ON Verva które nie jest paliwem lotniczym hehe decayed. Żarcik już był teraz pytania i podstawowe info.

Mam A4 z 2001 Avant ale jeszcze B5,

1.9TDI ;p AJM

Licznik pół-fis Jaeger bez dodatkowych wskaźników

I nie wiem czy to ma znaczenie ale mam automat Tiptronic i pod ekranem fis jest jeszcze jakby jeden z biegami.

Co i gdzie w Warszawie mogę zrobić aby było sprawnie bo w marcu będę miał je już rok i to pierwsza moja przygoda z nim gdzie nie wiem jak z niej wyjść bo na wstępie zrobiłem przepływkę.

Problem mam już od pewnego czasu.

Podłączałem do VAG i temperatury są OK na VAGU. I gościu powiedział mi że to licznik i ten typ Jaeger tak ma ;/ i tak mnie zostawił.

Proszę o pomoc co mam zrobić najlepiej w Warszawie lub okolicach.

Dziękuje i czekam na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczniki Jeager to dobry licznik bo ciężko się zmienia w nim przebieg a jeszcze trudniej odczytać pin do immo. Problem lezy w procesorze motoroli, robi się podobnie z nim jak z procesorem w radiach concert, po jakimś czasie struktura kwarcu się zmienia i zaczynają się robić takie głupoty przy czym błędu na Vagu nie ma.

Musisz znajść gościa to zgra cały wsad z tego starego wgra w nowego i przelutuje i będzie znów 8 do 10 lat okej. Koszt procka to jakież 110zł (nowy)

Używany licznik pół fis też dasz coś koło 300zł + odczytanie kodu immo i kodowanie i wyjdzie więcej jak naprawisz sobie swojego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szczegółową odpowiedź. A jak będę szukał całego licznika bo drażni mie ekran na którym zanikają jak jest ciepło piksele. Czy ma znaczenie że mam automat i taki mniejszy pod fisem ekranik z biegami? Oraz czy da się wsadzić licznik z pełnym fis'em?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny problem i okazało się ze do wymiany miałem licznik , wymieniłem czujnik temp i nic . Po kilku tygodniach z problemami kupiłem porządny licznik VDO , do tej pory miałem MM . Po adaptacji działa do tej pory bez problemów . Miałem kilka tańszych liczników z rozbitków ale wszystkie były złe więc kupiłem sprawdzony i po wymianie fisa na nowy za około 500 zł i działa . A z adaptacja to wysłałem stary licznik do kolesia w Szczecinie który sprzedał mi nowy i ustawił go identycznie jak stary .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczniki Jeager to dobry licznik bo ciężko się zmienia w nim przebieg a jeszcze trudniej odczytać pin do immo.

Akurat z tym też nie ma żadnego problemu i ten kto to robi, robi to po złączu. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...