Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI] AGR A3 - kontrolka świec żarowych nie gaśnie przed ruzruchem po nocy


creshhh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, w moim A3 z silnikiem AGR (wiem, że w profilu mam wpisany inny silnik ale nie mogłem znaleźć AGR na liście).

Otóż po nocy przy nocnych temperaturach w okolicach -15*C kontrolka od świec żarowych pomimo ich grzania nie gaśnie w ogóle. Dopiero po zapaleniu silnika kontrolka gaśnie i już potem gdy silnik zostanie pierwszy raz odpalony kontrolka gaśnie natychmiast po przekręceniu zapłonu.

Czy to wielki problem?

Na VAGu wykazuje tylko błąd związany z ciśnieniem w kol. ssącym ale tym się zajmę wkrótce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały czas pali sie po przekreceniu klucza, niewazne jak dlugo zaplon wlaczony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słaby AKU i tak sie dzieje z kontrolka AIR BAG :wink4: Slabe napiecie jest podczas rozruchu .

Sprobuj odpiać na chwile akumulator :) powinno pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby twój problem zaszedł dalej .. silnik nie odpali za np . 5 razem to przy pomocy amperomierza skontroluj pobór prądu w głównej złączce świec żarowych .

podam przykład . . np Jeśli silnik posiada na przykład cztery świece żarowe i każda świeca wymaga prądu 5 A, całkowity pobór prądu na zasilaniu musi wynosić 20 A. Jeśli pomiar wykazuje mniejszą wartość, przynajmniej jedna ze świec żarowych jest uszkodzona. tylko wiadomo , pobór prądu jest różny w zależności od świecy żarowej .

No i to każdy pewnie wie , ale w razie czego : Jeśli świeca żarowa jest uszkodzona, zaleca się wymianę kompletnego zestawu !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za odpowiedzi. To mój pierwszy diesel więc w razie dalszych problemów podskoczę po prostu do elektryka.

Jeszcze mam jeden problem z 3 sygnałami podczas przekręcenia kluczyka ale zdarza się to wyłącznie gdy silnik jest nagrzany, ciepły. Rano nigdy nie pika nic. Dolałem trochę płynu hamulcowego ale nadal to samo.

VAG tak jak mówiłem innych błędów nie łapie. Czy się obawiać tego pikania? Z tego co widzę, to kontrolka od ABSu zawsze gaśnie ostatnia i podczas hamowania słychać w lewego koła jakieś dziwny dźwięk choć klocki i tarcze są nowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elektryk niech podłączy jeszcze urządzenie może jakieś błędy wyskoczą . Szczerze mówiąc nie miałem jeszcze takiego problemu , ale myslę ,że to nie jest wielki problem . a wgl . to podczas pikania , pokazuje twój fis jakiś obraz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...