Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Wskaźnik paliwa pokazuje minimum, zasięg 0 km, brak synchronizacji zegarka


a4avant

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas proby odpalenia samochodu w te mrozy i jak padl akumulator to zaswiecily sie kontroli AIRBAG, zniknal 1 i 2 poziom komp pokladowego (jest tylko jeden), nie synchronizuje sie radiowo zegarek i wskaznik paliwa caly czas pokazuje mi min i zasieg na 0km mimo tego ze paliwo jest w baku. Po podpieciu VAG tez powyskakiwaly dziwne rzeczy ze jest niezgodnosc z nr VIN. Czy ktos moze pomoc jak naprawic wskaznik paliwa i powrocic radiowa synchronizacje czasu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba od nowa przyuczyć sterowniki vinu (air bag,być może inne w razie potrzeby), w liczniku pozmieniać w kanałach adaptacji.Ja miałem podobnie(ale na szczęście bez problemów ze wskaźnikiem paliwa). Podłącz zdrowy aku zbób co trzeba i daj znać jak poszło. Pomoc masz na ross-tech wiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyuczyc sterowniki VIN-u? Ma ktos pojecie jak to zrobic? Da sie to zrobic VAG-iem czy trzeba jechac do ASO? Moze ma ktos jakis namiar na dobrego specjaliste z Łodzi? Pomozcie bo nie moge sobie darowac ze probowalem autko odpalic na slabym aku. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności ładowanie aku. Potem podpięcie vaga, usunięcie błędów i test zegarów. Daj znać co wyszło. Potem będziemy gdybac dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieje ze zegary nie zostały uwalone :confused4: Musiałeś kręcić az pewnie wszystko znikło na wyswietlaczu .

Takze ładuj AKU tak jak pisał studziany potem komp sprawdz błędy i wklej je tutaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wskaźników spotkałem się w passacie b5 z takim przypadkiem, że wszystkie wskazówki były na środku skali (pewnie efekt spawania na podłączonym aku). Vag żadnych błędów nie wykrywał, test przechodził pozytywnie, zbawiennym okazało się odłączenie akumulatora na 5 minut i wszystko wróciło do normy. Natomiast co do air bag to robisz tak : wchodzisz w air bag odczyt ,kasowanie błędów następnie- adaptacje wpisujesz kanał 081 idź następnie w kolejnym oknie w odpowiednim miejscu wpisujesz wartość 02905 potwierdzasz wychodzisz.

U mnie z tego co pamiętam poszło za drugim razem, w moim przypadku musiałem dopasować jeszcze koło kierownicy oraz climatronic

Licznik- adaptacje kanał 19 idź następnie prawdo podobnie powinieneś zmienić na wartość 01011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatankowalem 15 litrow paliwa i wskaznik paliwa odzyl:) i pojawila mi sie palemka przy zegarku wiec czas sie aktualizuje! Jutro postaram sie u znajomego przyuczyc sterowniki AIRBAG'u natomiast meczy mnie jeszcze kwestia dwoch "poziomow" komputera pokladowego. Kiedys mialem dwa (jeden liczyl np srednie spalanie dzienne a drugi srednie spalanie od ostatniego resetu) a teraz mam tylko jeden, dzienny i nie da sie przelaczyc na drugi. Czy ma ktos pomysl jak to zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matko i córko - wszystko trza na tacy podać.Weź wpisz w szukajce Kodowanie licznika i znajdzie Ci srylion tematów. Wystarczy minimum chęci.

Adres 17 - Instruments

10 - Adaptacja --> kanał 19

Tutaj ustawiamy kodowanie wg swojej konfiguracji.

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

x?xxx: Board Computer

0 - only Level 2 (long time memory)

1 - Level 1 and 2

xx?xx: Driver Information System (DIS)

0 - DIS 1

1 - Highline without DIS

2 - DIS 2

xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive

1 - Display and Illumination active

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

Jak nie wiesz jak zrobić kodowanie, poczytaj troche temat:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24989.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio to samo po odpaleniu z przewodów wyskoczyła rezerwa po podładowaniu aku wystarczyło go odpiąć na 5 minut i wszystko wróciło do normy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie zresetowalo Ci sie radio po odlaczeniu aku?

No niestety nie mam orginalnego radia więc nie .A nie masz kodu do radia ?

Ale z drugiej strony jeśli padł ci aku to radio i tak ci się zresetowało a przez nagły zanik napięcia elektronika w aucie zawsze wariuje i stąd większość problemów z błędami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ORI radio nie powinno się zakodować po odłączeniu zasilania w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

studziany ma racje. Dzisiaj wymieniałem akku i żadnych kodów nie musiałem wpisywać. Radio Concert II

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nie pokazywał wskaźnik paliwa, odłączenie klem pomogło. Wszystko działa :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...