Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zawieszenie S-line z B6 do B5??


Domie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam zapytanko odnośnie zawieszenia audi A4B6 2,5 avant

Czy są jakieś przeciwwskazania aby nie montować tego zestawu do audi A4B5 1999r 1,9 avant??

Kolega który chce sprzedać zapewnia,ze nie ma różnicy. Ja jestem zielony w tym temacie wiec proszę o pomoc w podjęciu decyzji.

Za porady z góry dziękuję :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega chce sprzedać to mówi że pasuje, a to nieprawda.... amortyzatory przód będą pasować i na tym koniec podobieństw... silnik 2.5 TDI jest cięższy niż 1.9, sprężyny mają inną charakterystyke, do tego tylna oś w B5 ma zupełnie inną konstrukcję niż w B6/B7, popatrz na oferty zawieszen na alledrogo to sam zauważysz różnicę w budowie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, tył cały nie będzie pasował gdyż w b5 sprężyna jest na amortyzatorze :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy napewno przód będzie pasował? ktoś sprawdzał? konkretnie myślę o połączeniu z dolnym wahaczem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przód będzie pasował, jedynie co jeśli chodzi o przód to w B6 są troszkę dłuższe amorki niż w B5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wątpliwości rozwiane. Wielkie dzięki Panowie za wyjaśnienia.

Czyli pozostaje 1BE lub springi Eibacha i amorki o skróconym skoku.

Jeszcze raz wielkie dzięki :hi: Wątek można zakończyć

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PRZOD tez jest inny!!! nie podejdzie do b5:thumbdown:

---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ----------

Kz_Pg_Kr7_FBj_Mt_Txp_LU2h_X.jpg

images.jpg

---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:42 ----------

a ja mam takie pytanie jak ksztaltuje sie cena wymiany zawieszenia przód w a4b5 avant s-line v6 1999r