Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Rozrząd, jakie elementy wymienić ?


kaczis

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie zaznaczam, że używałem opcji szukaj i czytałem istniejące posty. Jestem kompletnym laikiem. A4 to moje pierwsze autko, a do tego jestem raczej humanistą, a nie mechanikiem :wink4:

Więc mam prośbę, czy ktoś może mi wypisać jak dziecku, jakie elementy rozrządu powinienem wymienić, najlepiej z nazwami firm, które polecacie. Tak żebym do sklepu poszedł i wyrecytował listę zakupów :decayed: Dodam że bryka ma 183 tys. a rozrząd był wymieniony przy 94 tys. Z góry dziękuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek rozrządu, napinacz, rolka, - ostatnio kupowalem w ASO zestaw naprawczy zaplacilem niecale 500 zl. wlasciwy dobiora na podstawie numeru VIN.

sadze ze do AVG kosztuje podobnie.

nie masz wtedy dylematow zwiazanych z wyborem producenta.

warto przy okazaji wymienic pozostale paski wieloklinowe wraz z rolkami i napinaczami. w przypadku zerwania potrafia narobic niemalego zamieszania z powznym uszkodzeniem silnika wlacznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio w ASO ustalałem cenę kompletnegorozrządu do AFN (pasek, rolka prowadząca i napinająca) który zamierzam kupić. Mój typ silnika jest pokrewny AVG. Cena ta na chwilę obecną wynosi 420 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio w ASO ustalałem cenę kompletnegorozrządu do AFN (pasek, rolka prowadząca i napinająca) który zamierzam kupić. Mój typ silnika jest pokrewny AVG. Cena ta na chwilę obecną wynosi 420 zł.

Rozrząd do AFN wygląda tak:

Podstawowe rzeczy:

1. 028 109 119P - CT 867

2. 028 109 243F - SKF VKM 11014

3. 028 109 244 - SKF VKM 21012

4. 028 903 137AR - 5 PK 1592

5. 06B 260 849A - 4 PK 856

6. 058 260 511 - RUVILLE EVR55464