Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Wymiana napinacza i lańcucha wałków rozrządu-pytanie


iglako

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Krótkie pytanie :wink4: Czy przy takiej wymianie trzeba również demontować pasek rozrządu no i co za tym idzie cały pas przedni auta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,zderzak,chłodnice,wiatraki i rozrząd

:wallbash: myslalem ze da sie bez tego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykrecasz pare śrub i wszystko spada, nie musisz rozpinac klimy

jak bedziesz zakładał wałki musisz wycisnąc olej z popychaczy hydraulicznych

jeżeli tego nie zrobisz bedzie problem z rozruchem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykrecasz pare śrub i wszystko spada, nie musisz rozpinac klimy

jak bedziesz zakładał wałki musisz wycisnąc olej z popychaczy hydraulicznych

jeżeli tego nie zrobisz bedzie problem z rozruchem

Ja robiłem bez wyciskania oleju i wszystko git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o jeszcze o rade, jaki rozrzad do silnika 1.8t AEB? zbaranialem przez te aukcje:

Tu: http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-vw-passat-1-8t-20v-110kw-awt-i2120100768.html Ilosć zębów:150 i w spisie wg sprzedawcy pasuje do mojego modelu> AUDI A4 1.8 T ( 01.95 -> 09.01 ) (moj z 98r) 110KW, AEB - ANB - APU - ARK - AWT

a tu: http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-1-8-i-1-8t-vw-passat-audi-a4-a6-i2103567316.html

153 zeby i wg sprzedawcy tez pasuje. Czytalem, ze AEB byl produkowany tylko przez 2 lata, napinacz zostal upgradeowany na hydrauliczny... Czy ktos moglby mi to w logiczny sposob wyjasnic, jak dobrac prawidlowy pasek do mojego modelu? Dodam, ze nie rozbiore samochodu zeby cos sprawdzac, bo sie na tym nie znam... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ze swojej strony kolegę TOM77 polecam wziąłem sam u niego już gratów sporo i jak zawsze pełen profesjonalizm a ceny :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz tego 153 różnić się może tym że rolka napinająca ma taką jakby podkładko-tulejkę grubą i cienką jak bedzie inna to przełożysz ze starej rolki,ja rozrządy brałem od TOM77

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie nie bede tego wymienial, chcialbym dobrze dobrac czesci zeby mechanior nie marudzil tylko sprawnie wymienil. W mojej miejscowosci za czesci sprzedawcy chca ok 1000zl! (sam napinacz ok 500zl) dlatego zaczalem szukac na allegro itp, nie wiem skad takie roznice w cenie?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykrecasz pare śrub i wszystko spada, nie musisz rozpinac klimy

jak bedziesz zakładał wałki musisz wycisnąc olej z popychaczy hydraulicznych

jeżeli tego nie zrobisz bedzie problem z rozruchem

Ja robiłem bez wyciskania oleju i wszystko git

a ja robiłem wiele remontów głowic bo tego nie zrobiono :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma ma swoje doświadczenia z remontami wymianami i każdy ma prawo pisać jak robi.Są różne teorie czy trzeba wyciskać czy nie ten olej czy nie,ja nie wyciskam a pare już tego zrobiłem i auta te śmigają do dzisiaj :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do czasu

To znaczy ile 10,20,50,100 tysiaków km.Tylko z jednym gościem mam kontakt któremu wymieniałem łańcuszek przejechał już 60 000 km i jeszcze jedzie więc nie wiem czemu upierasz się przy swoim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do czasu

To znaczy ile 10,20,50,100 tysiaków km.Tylko z jednym gościem mam kontakt któremu wymieniałem łańcuszek przejechał już 60 000 km i jeszcze jedzie więc nie wiem czemu upierasz się przy swoim

gdybyś miał w tym temacie odrobiny wiedzy to bys nie pisał głupot o jakis kilometrach

w momencie odpalenia auta zawory sa uchylone, co skutkuje trudnym lub niemozliwym

rozruchem oraz mozliwoscia uderzenia tłoków w zawory, a czym to skutkuje kazdy wie

reasumując, 20-30 minut dodatkowej pracy da 100% gwarancje bezszkodowego odpalenia silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...