Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Nie działa wspomaganie w prawo po odpaleniu, blokowanie kiery podczas jazdy


szary16

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie, mam audi a4 b6 z 2001r i problem tego typu: uruchamiam autko i nie ma wpomagania w prawo, w lewo chodzi idealnie... niewazne czy niskie czy wysokie obroty w prawo nie dziala, pochodzi ok 15-20 sekund i przy probie skretu w prawo slyszalny jest stuk, jakby cos sie odblokowalo i wspomganie dziala juz w dwie strony... jesli silnik jest cieply zgasze go i odpale na nowo to wspomaganie dziala w dwie strony odrazu... ponadto podczas jazdy przy delikatnym skrecie w prawo czuje opor na kierownicy i nagle cos przeskakuje... efekt podobny do sytuacji kiedy lozysko na mcpersonie jest zuzyte i przeskakuje i pewnie od tego bym zaczal gdyby nie problemy z kreceniem w prawo na zimnym silniku... a na to przeciez lozysko juz nie ma wplywu... czekam na wasze sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze blokuje maglownica w srodku stad te problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy wymieniałeś płyn wspomagania i w jaki sposób to robiłeś ???(lub robił to mechanik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam jakiś wyciek, a co za tym idzie ciśnienie w układzie ci schodzi i dlatego po postaoju blokuje wspomaganie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, doradzcie jak przyjdzie czas na wymianę magla to szukać używki czy regenerować. Robił ktoś magiel w Kożuchowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka osób z otoczenia regenerowało w J.Górze,można zawiść sam magiel lub z pojazdem-zadowolenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś jeszcze poleci jakiś warsztat na dolnym śląsku? Najbardziej interesują mnie opinie osób które taki zabieg przeszły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalej hipol atf II d (czerowny) zacznie chodzic lzej ciszej jak masełko chyba ze mechanicznie cos masz uwalone ewentualnie mobil aft 220

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde mnie też to chyba czeka. Odwiedziłem juz kilku mechaników i stacji diagnostycznych i nikt nic nie znalazł w zawieszeniu... a cos stuka. Wymieniłem drażek kierowniczyna 3 dni sie uspokoilo i znowu stuka. Dodam jeszcze że ostatnio zauwazyłem coś takiego: na odpalonym silniku w miejsu skręcam w prawo puszczam kiere a ona samoczynnie cofa sie delikatnie w lewo i tez jest stuk jak myslicie? Jak byłem na spocie to ktos wspominał że robil ostatnio magiel w Mirkowie kolo wro. Ktos wie jakie koszta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć jestem tutaj nowy kupiłem 3 miechy temu swoje pierwsze autko a4 b6 od razu dodam że totalnie się nie znam na mechanice ale chcę zeby wszystko było jak należy. Pierwsze co robiłem to była maglownica pojeździłem 2 miechy i tutaj znowu coś się dzieje. Jade przez miasto i prubuje skręcić a kierownica gorzej jak w traktorze 2 rece i jazda zeby nie zarąbać w krawężnik. Nie ważne czy stoje na postoju i stręcam czy jade 100km/h kierownicą jest strasznie skręcać. O kręceniu 1 reką jak było wcześniej to nawet nie ma co mówić. Zaden płyn nie wycieka i nic nie wyje spradzałem zbiorniczek z płynem do wspomagania i tam wcześniej płym wirował jak samochód był odpalony a teraz nic się tam nie dzieje. POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć jestem tutaj nowy kupiłem 3 miechy temu swoje pierwsze autko a4 b6 od razu dodam że totalnie się nie znam na mechanice ale chcę zeby wszystko było jak należy. Pierwsze co robiłem to była maglownica pojeździłem 2 miechy i tutaj znowu coś się dzieje. Jade przez miasto i prubuje skręcić a kierownica gorzej jak w traktorze 2 rece i jazda zeby nie zarąbać w krawężnik. Nie ważne czy stoje na postoju i stręcam czy jade 100km/h kierownicą jest strasznie skręcać. O kręceniu 1 reką jak było wcześniej to nawet nie ma co mówić. Zaden płyn nie wycieka i nic nie wyje spradzałem zbiorniczek z płynem do wspomagania i tam wcześniej płym wirował jak samochód był odpalony a teraz nic się tam nie dzieje. POMOCY

witam a pasek nie poluznił sie na pompie wspomagania sprawdz czy masz olel do wspomagania w zbiorniczku

Cześć jestem tutaj nowy kupiłem 3 miechy temu swoje pierwsze autko a4 b6 od razu dodam że totalnie się nie znam na mechanice ale chcę zeby wszystko było jak należy. Pierwsze co robiłem to była maglownica pojeździłem 2 miechy i tutaj znowu coś się dzieje. Jade przez miasto i prubuje skręcić a kierownica gorzej jak w traktorze 2 rece i jazda zeby nie zarąbać w krawężnik. Nie ważne czy stoje na postoju i stręcam czy jade 100km/h kierownicą jest strasznie skręcać. O kręceniu 1 reką jak było wcześniej to nawet nie ma co mówić. Zaden płyn nie wycieka i nic nie wyje spradzałem zbiorniczek z płynem do wspomagania i tam wcześniej płym wirował jak samochód był odpalony a teraz nic się tam nie dzieje. POMOCY

witam a pasek nie poluznił sie na pompie wspomagania sprawdz czy masz olel do wspomagania w zbiorniczku

jak płyn wirował to wskazuje na pompe ale potem przestało odpowietrz układ odpal auto i krec kierownica w prawo do oporu w lewo do oporu i tak pare razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem 3tygodnie temu napinacz i pasek bo się ślizgał. Jutro spróbuje go odpowietrzyć i zobacze co z tego wyjdzie


Zrobiłem jak napisałeś i pomogło dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, regenerowalem maglownice 3 razy pod rzad i wciaz rozszczelnia sie z lewej strony przy pierwszym odpaleniu i probie odpowietrzenia ukladu. Serwis ktory ja regenerowal twierdzi ze z ich strony jest wszysko ok. Dodam ze przed usterka wszystko dzialalo jak nalezy, maglownica rozpadla sie z powodu pekniecia gumy i dostania sie wody pod nia. Co moze byc przyczyna? Cos w ukladzie kierowniczym moze byc niesprawne czy trafilem na "fachowca" ktory nie potrafi jej dobrze naprawic?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem ze wspomaganiem, przejawiający się słabnącym wspomaganiem kierownicy w miarę rozgrzewania silnika. Jak rano odpalę samochód to wspomaganie działa idealnie, kierownica kręci się bardzo lekko, lecz po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna słabnąc. W zimie przy niższej temperaturze nie było to jeszcze takie uciążliwe, jednak teraz kiedy temperatura dochodzi do 10 stopni bardzo mi to przeszkadza bo jest dużo słabsze wspomaganie. Dodam że zmieniałem pompę wspomagania oraz maglownicę (używane) i dalej to samo. Jak rozwiązać ten problem? Może to płyn jest przyczyną, mam zalany uniwersalny czerwony, na oryginalnym zielonym było jeszcze ciężej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien fachowca i potem zobaczysz jesli dalej to samo to cos musi byc u ciebie nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...