Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapamiętano dane o kolizji błąd 00595 i 00003


wielki1980

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Miałem ostatnio stłuczkę i po naprawie auta (część blacharsko lakiernicza) pozostały problemy z poduszką świeci kontrolka AIR BAG i zablokowany prawy pas bezpieczeństwa. Na vagu są następujące błędy:

00003 – control module

00595 – crash data stored

Co mogę z tym zrobić i ile to może kosztować. Dodam że poduszki nie wystrzeliły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno należy wymienić sensor airbag lub spróbować usunąć crash date za pomocą odpowiedniego kabla. Pas jeśli jest zablokowany trzeba wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dziwne sensor zapamietal uderzenie ale poduchy nie wybuchly cos tu nie tak mi sie wydaje. czy uderzenie nie bylo do konca mocne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uderzenie nie było mocne około 40km/h a dziwi mnie również że sensor zapamiętał kolizję a żadna z poduszek nie wystrzeliła tylko prawy pas bezpieczeństwa pasażera się zablokował mimo że nikt tam nie siedział w czasie kolizji. Samochód ma 10 lat nie wiadomo kto tam szperał wcześniej przy nim. Jak doprowadzić to do porządku najlepiej jak najtaniej.Można jakoś sprawdzić działanie poduszek? Gdzie znajduje się dokładnie ten sensor (8E0 959 655 B bo taki mam)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To widocznie mial juz dzwona i ktos to zle poskladal, bo pas nie powinien sie zablokowac, jesli tam nikt nie siedzial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie jezeli crash data,to airbag open.A jezeli airbag nie wywalil to jakis kombination byl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym żeby to wszystko działało tylko nie wiem od czego zacząć.Ma ktoś schemat instalacji całego układu SRS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję to sterownik crashdaty jest chowany gdzieś pod tapicerką i można go zresetować wyjmując go z auta i podpinając do odpowiedniego kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien być w tunelu środkowym . Podaj jego numery . Możliwe że można go zrobić ( crash ) bez wyjmowania z autka . Jest do tego odpowiednia zabawka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien być w tunelu środkowym . Podaj jego numery . Możliwe że można go zrobić ( crash ) bez wyjmowania z autka . Jest do tego odpowiednia zabawka :)

Numer tego sensora to 8E0 959 655 B. Można go skasować bez wyciągania z auta? Jaki kabel i oprogramowanie jest potrzebne żeby go wykasować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradzi sobie śmiało crash eraser Smoka . W Twoim airbagu jest procesor cr16mcs . a eraser to obsługuje .

Kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradzi sobie śmiało crash eraser Smoka . W Twoim airbagu jest procesor cr16mcs . a eraser to obsługuje .

Kris

Ale trzeba wymontowywać sensor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym tak dla pewnosci jeszcze sprawdzil poduche sama czy aby ktos jej pieknie nie wycial i wstawil tylko ori zaslepki plus opornika ,co by obieg zamykal i sie air bag nie palil...widzialem juz duzo takich przypadkow ..pozatym air bag potrafi zgubic obieg po samym przesunieciu fotela (ja tak mialem jak do kolegi autka sie wpasowalem) a co dopiero po lekkim strzale. Sensor to nie problem bo duzo firm go naprawia lub mozna go nawet dac na wymiane.Ja tak dla pewnosci posprawdzal bym rowniez te boczne w siedzeniach bo dziwna ta sprawa troche -to ustrojstwo jest naprawde bardzo czule i potrafi mocnym uderzeniem w kiere wystrzelic a tu tylko pas sie zablokowal i to bez pasazera..co do pamieci sensora to jest jeszcze taki motyw ze ubezpieczalnie odczytuja w skrajnych wypadkach date kolizji jednak jak ci sie zapalil podczas stluczki to raczej nie ma sensu, bo cos tam dzialalo.Moja rada- zglos sie w swojej okolicy do goscia ktory sie tym zajmuje (naprawia liczniki ,gasi air bagi,abs itd )powinien ci to szybko ogarnac i przy okazji powie ci co jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z poduszkami masz rację - widziałem w sobote a4 b6 , które miało pięknie naprawione poduszki metodą rezystorową :) Aż człowieka strzela ...uj za takie coś . Naprawę sterownika rozumiem , jednak poduszki to powinny być .

Kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozmawiałem z szpecem od kasowania crasha i mówi że nie ma problemu. A później jak sensor będzie widział błędy będe szukał ich w rzeczywistości. Czy sterownik poduszki powinien widzieć każdą niesprawność w układzie srs? Będę chciał fizycznie doprowadzić układ do sprawnego działania. Muszę sprawdzić poduszki kierowcy, pasażera i chyba 4 szt. w fotelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli to robil ktos kto sie na tym zna to sterownik, czy tez na vag'u lub innym sprzecie moze ci pokazac ze jest ok.

Nawet lampka bedzie gasla po kilku sekundach tak jak ori,wierz mi ze sa ludzie ktorzy potrafia zrobic to tak ze nic ci komp nie wykryje.Jezeli masz jakie kolwiek watpliwosci a w tym przypadku mozna je miec ,to sprawdz to fizycznie tak na przyszlos dla swojego bezpieczenstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zrobić tak jak napisałem - w aucie . Dalej jakimś fejsem diagnozujesz co mu dalej brakuje - uzupełniasz ubytki albo rezystorkami , albo poduchami i masz sprawny układ AB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...