Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Klekotanie przy uruchamianiu na zimnym silniku


jacaq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jak w temacie....od jakiegoś czasu przy zapalaniu na zimnym silniku serce mi sie kraja, silnik slychac jakby przez 2-3 sekundy nie mial oleju i klekocze jak diesel, potem wszystko ok.....sprawdzalem poziom oleju i jest w porzadku, swiece nie byly wymieniane a autem przejechalem 30 tys...nie wiem co robic nie chce sobie czegos uszkodzić prosze o rade pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w benzynie to na pewno popychacze hydrauliczne zaworów, zanim dostaną oleju klekoczą jak Diesel :th:

PS ile autko ma przejechane ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki jest koszt naprawy popychaczy nie mowie o ASO :)....jaka jest ich żywotność ? czy da sie je jakos naprawic czy tez wyrególować[br]Dopisany: 12 Maj 2008, 21:44 _________________________________________________autko ma przejechane 177 tys....ja nim przejechalem 30, a jaki jest przebieg faktyczny to nie jestem pewien[br]Dopisany: 12 Maj 2008, 21:45 _________________________________________________ah i zapomnialem, w jaki sposob sie sprawdza popychacze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to słychać poprzez dzwięk który opisujesz, ja na takich dzwoniących z rana popychaczach zrobiłem Vectrą 100 tyś km i nic się nie stało, ale oczywiście wymienic można jeśli ci to przeszkadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli słychać tylko przez 2 -3 sek rano na zimnym i dochodzi spod dekla zaworów to na pewno popychacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze sa jeszcze do uratowania, po prostu nie dostaja oleju, zacznij od sprawdzenia cisnienia oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sie sprawdza cisnienie oleju ? wagiem ? czy trzeba miec jakis sprzet do tego

jak jest złe zapali się kontrolka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie popychacze są do wymiany tylko samo regulatory popychaczy to dotyczy większości silników benzynowych po jakimś przebiegu. w starszych generacjach popychacze były regulowane podkładkami lub kontrowane za pomocą szczelinomierza.można wymienić regulatory ale ja bym to zostawił aż będziesz robił coś większego i zrobił to przy okazji :) gdy dotrze tam olej to jest w porządku i szczelina jest odpowiednia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie olej dociera po paru sekundach, a co do mierzenia cisnienia to nie pali mi sie żadna kontrolka no chyba ze mam zepsute podświetlenie w liczniku bo światła mijania tez mi sie nie palą jedynie postojówki. A jak mozna sprawdzic te ciśnienie inną metodą niz tablicą kontrolną na liczniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy podłączyć pod VAG :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest złe zapali się kontrolka

Jak sie pali ta kontrolka to jest juz za puzno na sprawdzanie cisnienia wtedy tylko remoncik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest złe zapali się kontrolka

Jak sie pali ta kontrolka to jest juz za puzno na sprawdzanie cisnienia wtedy tylko remoncik.

jak się zapali (wtedy ciśnienie na pewno jest za niskie) trzeba natychmiast zgasić auto, nikt chyba nie ma zamiaru jeździć na zapalonej kontrolce oleju lukaszek13ns :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nic nie wiadomo, jeden bedzie jezdzil dopuki silnik nie stanie a widzialem takie przypadki, a drugiemu da to cos do myslenia, i podjedzie do fachowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osttanio wyskoczyl mi błąd jest napisane 1 n2 zamiast przebiegu dziennego......nie wiem nigdy czesniej nie widzialem czegos takiego....przypuszczam ze ma to zwiazek z prosbą o podłączenie do Waga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastepnym razem poszukaj za nim napiszesz poszukaj czy przypadkiem na forum nie bylo podobnego watku. I przedewszystkim piszesz nie w tym dziale co trzeba. A teraz poczytaj troche lektury

http://www.a4-klub.pl/smf/kasowanie_inspekcji_in1_in2_oil-t4640.0.html;

http://www.a4-klub.pl/smf/kasowanie_inspekcji_serwisowej-t3818.0.html;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...