Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spada doładowanie wraz z obrotami


pioteros

Rekomendowane odpowiedzi

Nie widze tam nic niezwykłego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gites, a jaki byl przelicznik mocy z przeplywki?

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie, dziś znowu coś zaczęło kuleć

w peaku turbo osiąga te 0.5-0.6b ale zaraz wraz ze wzrostem obrotów doładowania zaczyna kuleć do ok 0.3b i na takiej wartości zostaje...

turbo niedawno wymienione, dv nowy, n75 nowy... i znowu kombinowanie co może być nie tak, ktoś może miał coś podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienie chyba wszystkie wezyki i mam pytanie, czy te wezyki SAMCO sa cos warte? czy lepiej kupic zbrojone paliwowe takie z grubszymi nieco sciankami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz jescze raz DV i zaworek zwrotny na omie i układzie par paliwa czy działaja poprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaworek nowy, wszystkie plastikowe rurki odmy przy bloku tez nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logow nie zrobilem, ale podlaczylem sprezarke pod krociec kolektora ssacego ktory wychodzi na regulator paliwa, zaslepilem sloikiem rure od strony puszki filtra paliwa i dmuchalem, nie dalo sie w ogole napompowac ukladu, bylo tylko slychac szum gdzies spod kolektora ssacego ktory jak gdyby rozchodzil sie po calej jego powierzchni, wiec obstawiam uszczelke pod nim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie baro sensor do wymiany

dzisiaj grzebałem w 1.8T i był skrzaczony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widziałem w innych działach że pisałes o tym, w jaki sposób on mierzy cisnienie? jest podłączony do jakiegos czujnika czy ma swoja rurke cisnieniowa przez ktora mierzy cisnienie bezprosrednio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajrzyj do pudła z ECU i sam zobaczysz

VAG-iem tez mozna sprawdzic

poszukaj na necie gdzies widziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro sprawdze, a tak pzy okazji pomyslalem, niedawno poprawialem laczenia wskaznika doladowania, wymienilem wezyk od niego i poprowadzilem go przez inny otwor zrobiony w puszcze nieco nizej niz poprzedni, stary otwor w tej puszcze ecu ktory bezmyslnie zrobilem wczesniej na samym srodku zostal niezaslepiony, moze przez niego jakies "lewe" cisnienie dostaje sie do puszki ECu i do sensora powodujac takie jajka

---------- Post dopisany 10-08-2012 at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 23:15 ----------

uszczelka wymieniona, logow nie zrobilem bo na osobistym lapku nie chula vag-com, zczytalem tylko wartosci z przeplywki w danej chwili w trakcie jazdy polskim vagiem i pokazywalo nawet ponad 130g/s na drugim kanale... wiec przeplywka chyba dobra... moze ten moj gajger zle zczytuje doladowanie ale kurcze... jedynym wyjsciem na zaspokojenie moich obaw jest chyba hamownia i wykres przebiegu momentu obrotowego... moze jeszcze ewentualnie jutro podlacze zwykly manometr dla swietego spokoju i sprawdze ile pokaze

aha i jeszcze zapytam sie dla pewnosci... przez jak dlugo normalnie powinno utrzymac sie max doladowanie 0.5-0.6 w AEB'ie niemodyfikowanym? chodzi o zakres obrotow, czy doladowanie powinno byc stale od powiedzmy 2500-3000 obr do 5000-5500 obr ?

jest jeszcze opcja z katalizatorem... moze to on blokuje bardziej turbawke im wyzsze obroty... w sumie 250tys juz prawie przekulał, bylem z bratem ciotecznym na swoim przegladzie pare miesiecy temu i mowil ze mam nieco zawyzone wyniki emisji spalin

ps. czlowiek moze dostac obsesji na punkcie co moze nie grac :kox::kox:

---------- Post dopisany 11-08-2012 at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany 10-08-2012 at 22:27 ----------

boost gajger mierzy ok, dzisiaj sprawdzilem szczelnosc miedzy turbo a glowica wszystko szczelne, a ten baro sensor w puszce od ECU jest tez ok, podaje wrecz ksiazkowe wartosci zarowno na voltomierzu jak i w bloku pomiarowym na vag'u

auto dalej slabo jedzie, trojka, od 1200 obrotow.... do ok 2700-2800 jest 0.5b potem nagle spada do 0.3 i tak ciagnie juz do konca... czy przeplywka moze zcinac doladowanie pomimo ze pokazuje dobre wartosci?

kolejny pomysl to zapchany katalizator, niedlugo wymiana na dp

---------- Post dopisany 12-08-2012 at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2012 at 16:56 ----------

dzisiejszy log, 4ty bieg

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

niepokoi mnie niskie duty cycle zaworka, widac ze nie ma duzo roboty bo male cisnienie... nie wiem dokladnie o co biega, doladowanie wciaz 0.3b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos się dzieje powyżej 2600 bo widać jak komp. zmniejsza duty cycle czyli obcina doładowanie, zrób jeszcze log na kanale 20 tam gdzie masz cofanie zapłonów na cylindrach może tam jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 020 zrobie jutro, mam jeszcze z grupa 13-14-15 jesli one w ogole do czegos sie przydadza, tylze ze od poczatku drugiego do konca 3 biegu bo juz nie mialem dlugiej pustej prostej przed soba

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 020 zrobie jutro, mam jeszcze z grupa 13-14-15 jesli one w ogole do czegos sie przydadza, tylze ze od poczatku drugiego do konca 3 biegu bo juz nie mialem dlugiej pustej prostej przed soba

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Aha no to nie musisz z 020 bo tu jest to samo, ale widac że jest ok bo nie cofa zapłonów także nie tu przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem 2m przewodu gumowego zbrojonego semperita fi 5 mm (taki do lpg), dla swietego spokoju powymieniam to co sie da z przewodow a szczegolnie te stare silikony przy n75, jutro moze tez przyjdzie dp to wywale kata i sie okaze czy bedzie lepiej

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

take zachowanie n75 jest normane . tak jest napisany program ze cisnienie od pewnego mometu bedzie spadało mimo ze obroty rosana . tu masz przykładowe logi z silnika awt który ma czujnik cisnienia VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...