Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Węże podciśnienia , tryb awaryjny non stop


gacekmen1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , wymieniałem węże podciśnienia według obrazka z forum i teraz auto ma non stop tryb awaryjny , Turbo dziala po odpaleniu przez krótką chwile , pomocy

podcisnienie.jpg

<br /><br />

Przy numerze 1 i 3 który wężyk jest na górze a który na dole :/ czy to bez różnicy bo ja niewiem jak to podłączyć i przy numerze 2 mam odwrotnie węże z nr 1 i 3 i auto chodziło dobrze , zmienilem jak na rysunku i to moze byc problemem ? juz brak mi sił do tego , a auto nie chce jechac ,zero mocy

Czy inna długość wężyków nawet nieduża ma znaczenie na działanie układu ? jest gdzieś opisana długość wężyków ? z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma gwarancji ze jakis geniusz zamienil miejscami zawory. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet gdyby zamienił N75 z N18 (czyli nr 1 z nr 2) to i tak by cały układ działał prawidłowo. Gorzej jeśli ktoś pomyli miejscami elektrozawór N239 od klapy gaszącej czyli nr 3 na załączonym schemacie. Ma znaczenie prawidłowe podłączenie wężyków podciśnienia - zawsze wężyk od strony pompy podciśnienia przy każdym z elektrozaworów musi iść do króćca oznaczonego na elektrozaworze opisem na jego główce o treści "VAC" a wężyk, który z tych elektrozaworów wychodzi do konkretnych siłowników sterujących EGR, zmienną geometrią i klapą gaszącą zawsze wychodzić musi z króćca oznaczonego opisem "OUT".

Porównaj sobie połączenia wężyków z TYM schematem.

Długość wężyków podciśnienia nie ma żadnego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby pomylil N239 to albo kierownice stalyby deba, albo EGR sie nie otwieral. jezeli kolega podlaczyl N18 do silownika turbiny a N75 do EGR to przeciez nie bedzie dzialal prawidlowo :wink: ech i oczywiscie we z wy zaworu wazne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, że w N18 pomyli wężyki podciśnienia i już ma po doładowaniu turbo. EGR non stop otwarty i brak podciśnienia na turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...