Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bora 1.9 tdi AJM - ciężkie odpalanie


sasza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.:hi:

Mamy problem z borą. Problemem jest cieżkie odpalanie, przy temperaturze 10-20 stopni. Pozostałe zakresy temperatur pali od kopa.

Ogólnie to są z tym jaja... Dawka startowa podniesiona, egr wyczyszczony, przepływka podmieniana, nawet 2 pompowtryski podmieniliśmy gdzie bipy nie przekraczały 40 i korekcje były nie najgorsze. Kąt synchronizacji wtrysku ustawiony idealnie, czujniki temp sprawdzone.

Wzmaga się w wilgotne dni i po założeniu osłony pod silnikiem.

Było spoko 2 tyg, paliła od kopa... założyliśmy osłonę na drugi dzień nie chce palić...

Jak odpalamy? wystraczy podgrzać głowicę opalarką ok 10 sek, szczególnie w miejscu gdzie są te plomby (co się zrywa chyba co 100tys). Ogólnie lewa srona przy rozdządzie. Po podgrzaniu pali od kopa ale puszcza czarnego kopciucha z wydechu.

Od jakiegoś czasu naprawdę przestaje być to przyjemne.

Dodaję komplet logow, może koledzy coś wypatrzą... Aaa i przez ostatni tydzień pojawiło się szarpanie w okolicy 1500 - 2000tys obrotów, raz myślałem że silnik mi wyskoczy...

dynamiczne

Log (0 - 008)

Log (1 - 010)

Log (2 - 001)

Log (3 - 004)

Log (4 - 000)

Log (0 - 011,011)

Log (6 - 003)

log z grupy 11 jest wykonany 2 razy, 1raz było ok, drugi raz szarpało... log 1 jest prawidłowy od 1500 do 4200 a drugi jest zrobiony tylko podczas jazdy wiec jest orientacyjny...

statyczne

Log (0 - 011)

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Monday,13,August,2012,15:06:19:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

Address 01: Engine (038 906 019 AM)

15:05:43 Group 000

042

129

000

017

098

200

069

139

167

074

15:05:43 Group 001: Injected quantity

882 /min Engine speed 820-900

4.7 mg/str Injected quantity 3.0-11.0

6.1°KW Spec. Inj. duration 5-7 °Ck.

88.2°C Coolant temp 80-110°C

15:05:43 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)

882 /min Engine speed 820-900

250.0 mg/str MAF (specified) 230-420

240.1 mg/str MAF (actual) 230-420

74.5 % EGR duty cycle 10-95%

Monday,13,August,2012,15:06:56:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

Address 01: Engine (038 906 019 AM)

15:06:45 Group 004: Unit Injectors valves command

882 /min Engine speed 820-900

0.6 °ATDC Spec start of inj. 1BTDC-2ATDC

5.6°KW Spec inj. duration 5-7°Ck.

0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.

15:06:45 Group 007: Temperatures (Engine cold-contact on: ~Amb. temp)

77.4°C Fuel Temp ~Amb.Temp.°C

0.0 % Fuel cooling state On:100%-Off:0%

38.7°C Intake Air Temp ~Amb.Temp.°C

88.2°C Coolant Temp ~Amb.Temp.°C

15:06:45 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control

-0.21 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H

-0.16 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H

0.16 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H

0.28 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H

Monday,13,August,2012,15:07:59:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

Address 01: Engine (038 906 019 AM)

15:07:48 Group 014

15:07:48 Group 018: PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C)

0.0 Cyl 1 0

0.0 Cyl 2 0

0.0 Cyl 3 0

0.0 Cyl 4 0

15:07:48 Group 023

12.0 (no units)

0.0 (no units)

9.0 (no units)

2.0 (no units)

Z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz okablowanie i sam czujnik polozenia wałka rozrządu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o właśnie zapomniałem... chyba z 2 razy wywaliło nam ten błąd, ale teraz nic nie ma... Jutro się okaże, dziś święto, grzebal nie będę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...