Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Płyn Chłodzący G12 - który? (FEBI czy Hart)


Bartek_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

proszę o poradę. Muszę dokupić płyn chłodzący g12 czerwony. Do tej pory kupowałem koncentrat FEBI PŁYN DO CHŁODNIC G12 FEBI ZIMOWY KONCENTRAT 1,5L (2906424112) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

natomiast znalazlem płyn G12 5 litrow firmy Hart GOTOWY PŁYN DO CHŁODNIC G12 ZIMOWY 5L -35C ! (2941413723) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Czy mogę kupić ten 5 litrow i dolać go do zbiorniczka jak wcześniej był lany Febi?

(czy mieszanie różnych płynów g12 może źle wpływać na furkę czy to nie ma znaczenia?)

Dzięki i Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej napisał płyn G12 może być mieszany z innym płynem G12, a jeżeli masz wątpliwości to spuść stary płyn i zalej cały układ nowym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a cvo to za roznica jaki plyn kumpel w audi a4 dieslu ma petrygo zalane i przez 2 lata nic sie nie stalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć tyle, że dolałem odrobinę płynu HART do zalanego w układzie FEBIEGO i to gówno zważyło mi płyn, wytrącił się osad, zmętniał płyn jak ścieki :facepalm:

Wypłukałem cały układ, nowy płyn Febi i teraz ponownie jest OK (nie wiem dlaczego ale coś nie teges ten gówniany hart)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę powiedzieć od siebie, że pytałem się mechaniora swojego to też mówił że albo ori albo FEBI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HART nigdy........oryginał G12 bądź FEBI

Dokładnie tak i tego sie trzymać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja leje ori bo mam najtaniej i najbliżej, mieszkam obok ASO Skody :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć tyle, że dolałem odrobinę płynu HART do zalanego w układzie FEBIEGO i to gówno zważyło mi płyn, wytrącił się osad, zmętniał płyn jak ścieki :facepalm:

Wypłukałem cały układ, nowy płyn Febi i teraz ponownie jest OK (nie wiem dlaczego ale coś nie teges ten gówniany hart)

Generalnie zamienniki maja przynosić zyski ich producentom i są skierowane do pewnej grupy osób którym się wydaje, że zrobiła miodzio interes i przechytrzyła sprzedawce a tak naprawdę to oszukuje samego siebie. Co do febiego to też jest to zamiennik i szału nie ma w moim przypadku po jego zastosowaniu gdyż pod wpływem forum się na niego złakomiłem pojawił się osad w zbiorniczku i temp. silnika była niższa o 2-3 stopnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przedzwoniłem do ASO Skoda Lublin i pan zaproponował mi ori koncentrat G13 1L 25zł.

(Nie powinno być 1,5L) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że powinno być 1,5 ja jak kupowałem ASo Audi to było 1,5l, G13 zastąpił G12 który jest już wycofywany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przedzwoniłem do ASO Skoda Lublin i pan zaproponował mi ori koncentrat G13 1L 25zł.

(Nie powinno być 1,5L) ?

Dobrze Ci powiedział

1377682190_g13.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...