feti 2 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam, Jaki według was jest najlepszy filtr kabinowy (jaka firma)? Czym one głównie sie różnią? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Mann, jakość wykonania. Kiedyś kupiłem Harta węglowy, szybko wchłaniał wilgoć i szyby jeszcze gorzej parowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feti 2 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Mann, jakość wykonania. Kiedyś kupiłem Harta węglowy, szybko wchłaniał wilgoć i szyby jeszcze gorzej parowały. OK. Dzięki za podpowiedź. Ostatnio w dobrym serwisie zamontowali mi także filtr paliwa Manna i też zachwalali. Generalnie tej firmy są dobre wszelakie filtry, czy coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiko79 3 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 kto robi te filtry dla ASO? Kiedyś miałem Boscha - do kitu, chłonął wilgoć, z Mannem też miałem przeboje. Dwa lata temu miałem Hengsta i było ok. Teraz siedzi coś z ASO i też jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feti 2 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Spróbuję Manna, zobaczymy jak będzie. Generalnie ciekawi mnie czy jest różnica między filtrami w "odczuwaniu" spalin w samochodzie? Z parowaniem nigdy nie miałem problemu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiko79 3 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 między węglowym a zwykłym może jakaś jest ale jak ktoś ci na przodzie solidnie kopci to nic nie pomoże...zawsze możesz włączyć obieg zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Wszystkie te filtry wykonane sa w tej samej technologi. Brac ten co do ktorego jakosc wykonanie jest ok. Ja pakuje bosch i mann Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feti 2 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Wszystkie te filtry wykonane sa w tej samej technologi. Brac ten co do ktorego jakosc wykonanie jest ok. Ja pakuje bosch i mannWysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 OK. Dzięki za komenty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ja już drugi raz założyłem węglowego Filtrona Made in Poland... Wspierajmy Polski przemysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiko79 3 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ja już drugi raz założyłem węglowego Filtrona Made in Poland... Wspierajmy Polski przemysł. filtron jest ok, dawany często na pierwszy montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooMeeK87 0 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Mam 12 pojazdów różnego typu wszystkie na filtrach Mann i Filtron beż zastrzeżeń od lat. W B6 miałem Bosch'a i lipa straszna. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiko79 3 Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 bosch chyba prawie we wszystkim daje już ciała. Filtry takie sobie, ich świece chodziły jakieś 20tyś.km a potem zaczął się cyrk (zmieniłem na NGK i jest spokój), kumpel założył tarcze to po pewnym czasie zaczęły tak bić że pulsował pedał hamulca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sieni 1 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Witam podłącze się do tematu. W prawym nadkolu siedzi chyba jakiś filtr węglowy, czy to tez się wymienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feti 2 Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Witam podłącze się do tematu. W prawym nadkolu siedzi chyba jakiś filtr węglowy, czy to tez się wymienia? to jest właśnie filtr kabinowy i wymienia się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sieni 1 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Witam podłącze się do tematu. W prawym nadkolu siedzi chyba jakiś filtr węglowy, czy to tez się wymienia? to jest właśnie filtr kabinowy i wymienia się to ten filtr w podszybiu to drugi filtr kabinowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG 0 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Pewnie się nie zrozumieli jest jeden filtr kabinowy na podszybiu i tyle to nie bmw serii 5 gdzie są 2 kabinowe. Polecam firmę KNECHT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgrzegorz 2 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 w moim przypadku Knecht był luźny w obudowie ,wiec zamontowałem Boscha i jest ok.wchodzi na ciasno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Witam podłącze się do tematu. W prawym nadkolu siedzi chyba jakiś filtr węglowy, czy to tez się wymienia? W benzynie to filterek weglowy oparow benzyny Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sieni 1 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 No własnie Czy coś nalezy przy nim robić? Tzn wymieniać go systematycznie? Witam podłącze się do tematu. W prawym nadkolu siedzi chyba jakiś filtr węglowy, czy to tez się wymienia? W benzynie to filterek weglowy oparow benzyny Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgrzegorz 2 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 nie wymienia się . No własnie Czy coś nalezy przy nim robić? Tzn wymieniać go systematycznie? Witam podłącze się do tematu. W prawym nadkolu siedzi chyba jakiś filtr węglowy, czy to tez się wymienia? W benzynie to filterek weglowy oparow benzyny Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się