Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wybór polerki


lukaszooo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przymierzam sie do kupna polerki samochodowej. Mam podstawowy problem wybrac pneumatyczna czy elektryczna ???? Jestem w trakcie tworzenia instalacji pneumatycznej w garazu więc pneumatyk bedzie miał odpowiednie warunki. Jesli pneumat to jaki i czy ma to wogóle sens. Jesli decyzja padnie na elektryczna to chciał bym kupić cos takiego BASS POLSKA POLERKA SZLIFIERKA SAMOCHODOWA 3 GĄBKI (3054385987) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Chce wydac ok 200zł na to urządzenie, nigdy nic nie polerowałem a poniewaz jestem typem gadżeta chce mieć cos takiego.

Czekam na porady i sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam taką POLERKA SAMOCHODOWA 1400W POWER UP 78950 (3048227246) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i jestem zadowolony :good:

jest o 1kg lżejsza od tej co pokazałeś - niby nie dużo ale przy dłuższym polerowaniu każdy gram się liczy :wink:

moim zdaniem do "użytku domowego" spokojnie wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty regulujesz jakimis biegami czy poprostu starterem tak jak w wiertace, długą ja masz ????? tak jak piszesz bede używał ja tylko w warunkach domowych wiec potrzebuje czegos taniego tylko zeby nie zesrała sie przy polerowaniu 3 auta,

Według mnie to te wszystkie tanie polerki to poprostu podruby Einhella takiego jak tu EINHELL BT-PO 1100E POLERKA 1100W + AKCESORIA (3016137068) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i chyba taka wezme

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ją coś koło roku - przeżyła polerowanie felg i kilku samochodów

obroty regulowane są płynnie pokrętłem od 0 do 3tys. (według mnie fajna opcja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche poczytałem i chyba skuszę sie na twoja Power UP , regulacja jest pokrętłem czy jest wyświetlacz ???? czytałem ze te z wyswietlaczem wytrzymują ok 20 godz użytkowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy zwykły flex z regulacja obrotow i tylko dokupisz sobie specjalne tarcze do polerki i ognia. jak tak własnie robie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze spolerowac auto ponieważ pokusiło mnie i spolerowanie lakieru pasta tempo, zaraz po zabiegu nałożyłem wosk i było git ale teraz po zimie widac obłoki i mase rys wiec musze go dokładnie odmłodzić, pozatym bede malował motorek i tez pasowało by go wypolerowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przymierzam sie do kupna polerki samochodowej. Mam podstawowy problem wybrac pneumatyczna czy elektryczna ???? Jestem w trakcie tworzenia instalacji pneumatycznej w garazu więc pneumatyk bedzie miał odpowiednie warunki. Jesli pneumat to jaki i czy ma to wogóle sens. Jesli decyzja padnie na elektryczna to chciał bym kupić cos takiego BASS POLSKA POLERKA SZLIFIERKA SAMOCHODOWA 3 GĄBKI (3054385987) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Chce wydac ok 200zł na to urządzenie, nigdy nic nie polerowałem a poniewaz jestem typem gadżeta chce mieć cos takiego.

Czekam na porady i sugestie

Uuuuu zapomnij o tym.. Tym sprzętem możesz więcej szkód wyrządzić sobie i autu.. Bardzo duży ciężar i będziesz miał dosyć tej polerki po pierwszym elemencie, po drugie (i najważniejsze!!) polerka nie ma miękkiego startu i płynnej regulacji obrotów. W sumie stopniowa regulacja też od biedy może być jednak nie start z 1500obr. ! Jeśli pierwszy raz się bierzesz za polerkę mechaniczną to masz duże szanse na przypalenie lakieru. Szukaj czegoś "wolniejszego". Minimum ~500 obr (najlepsze co by można było kupić to płynna od 0 w górę - jednak w takich pieniądzach nierealne..)

---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:36 ----------

PS. Polecam na początek co najmniej dwa pady: średni i miękki, dwie pasty 3M (można kupić na ml.) żółty i niebieski korek. Jakiś cleaner i oczywiście na koniec twardy wosk :) Ja używam Harly Wax (ciężko go dostać, ale jest rewelacyjny).

Jak na początek powinieneś być zadowolony z efektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do padów past itp. to jest mnóstwo tematów na forum więc nie ma problemy. Polerka to inna sprawa mało informacji :facepalm: kazdy zawansowany bedzie mnie namawiał abym kupił porządny sprzęt za 700zł nie mam takiej potrzeby aby tyle wydac chce kupić cos za ok 200zł i mozliwie jak najlepsze jakościowo. Po uzyskaniu paru podstawowych informacji w wiekszosci od was decyzja padłą na polerkę POLERKA SAMOCHODOWA 1400W POWER UP 78950 (3048227246) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. wazy ok 3 kg regulacja od 0 i łagodny start, mysle ze w tej kasie nie znajde nic lepszego :decayed:

Nikt nie odniósł sie do polerek pneumatycznych a tak jak pisałem mam pneumatyke w garazu i chciał bym usłyszec jej wady i zalety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na polerke pneumatyczną szkoda katować sprężarkę, zreszta zużycie prądu i obsługa przemawiaja za elektryczną,.

kup elektryczną z regulacją obrotów i łagodnym startem, aczkolwiek dla wprawnej osoby to kazda z tych powyżej da radę,

a kwestia że jest ciężka itd to dla mnie słaby argument, weź pod uwage też moc urządzenia, zdarza się że jak dociśniesz będzie zwalniac, potem podniesiesz bardzo przyśpieszy i możesz przypalac lakier,.

ważne zawsze mieć wilgotną gąbkę:wink:

jak mam makitę za ok 1500 PLN, regulacja obrotów dynamiczna nawet jak dociśniesz nie zwalnia,. i do tego wcale lekka nie jest, mam ja juz 4 lata mnóstwo aut nia zrobione,.pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem ci w innym temacie ze twoja polerka zarabia na siebie wiec moze tyle kosztowac. Więc pneumat odpada, tak jak juz pisałem jestem początkującym i wątpię abym musiał polerowac zle połozony klar lub inne takie kwiatki, polerka jest kupowana do pielegnacji lakieru więc nie bede musiał mocno dociskac a zreszta 1400W to nie tak mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdziwisz się ale jednak to nie jest za dużo to 1400 W, właśnie chodzi tu o spadek obrotów jak gąbke dołożysz.

z tych po wymieniłeś to power up,., pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzja podjęta w kasie ok 200zł najlepsza bedzie POWER UP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku proponawałbym zapoznać się z tematyką car detailingu, z kosmetykami, pastami do polerowania.

Pastą tempo można narobić więcej szkód niż pożytku. Polerowanie, to przynajmniej dwa stopnie: cięcie i wykończenie

Polecam forum, temat o polerkach

Kosmetyka aut :: Zobacz temat - Wszystko o polerkach w kategoriach cenowych!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryczna to pewne bo pneumatyka moze byc malo praktyczna z uwagi na dostep co powietrza

Czy do tych sprzetow dostepne sa te nasadki?

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do tych sprzetow dostepne sa te nasadki?

Tak - pady są "montowane" na rzep a więc możesz je sobie podmieniać (w zasadzie to nie możesz a musisz ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...