Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czujnik kąta skretu g85


mlodziak22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od dość dawna mam taki problem ,że po wejściu na vagu w grupe 3(abs brems) na fisie zapala się abs,esp i wykrzynik , a pod nim napis brems błędów brak , ale zmieniałem kierownice i od tego momentu wyskakuje mi błąd 00778, a dziś wyskoczył dodatkowo 01486

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

01486 - System Function Test Activated

przeprowadziłem kalibracje podana na forum w BS grupa 001 pole 3 jest OK, zamykam vaga, gasze auto , przekręcam kluczyk i świeci się dalej abs i esp.Po przekręceniu kierownicy max w lewo w MS grupa 005 pole 1 mam wartość ok 470 stopni , a w drugą -470 , tak ma być????Proszę o jakieś sugestie co mam zrobić:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle zalozyles taśmę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak mam ją ustawić??

---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 19:33 ----------

taśme mam założoną tak samo jak na foto w dziale warsztat wymiana modułu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie do poprawy.

Drugi błąd oznacza ze zaczales test ale go nie skaczyles.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale robie jak jest podane na forum, niby ok

7a7ate5y.jpg

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 09:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:58 ----------

To wkoncu kodowanie czy taśma??

---------- Post dopisany at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany at 09:02 ----------

nikt nie pomoże??

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź w 005 przy kołach ustawionych na wprost jaką masz wartość kąta skrętu powinno być 0 , następnie skręcaj powoli kierownicą w jedną stronę i obserwuj wartości kąta powinno się płynnie zmieniać potem w drugą stronę. Jeżeli wszystko płynnie chodzi kasujesz błędy,logujesz się nastawy 001, następnie po udanej kalibracji wychodzisz ze sterownika nie gasisz silnika tylko przeprowadzasz test systemu. Na you tube masz filmik z ross-tech jak masz go wykonać. Po udanej jeździe błędy powinny się skasować. Podczas diagnostyki abs kontrolki od niego zawsze się zapalają. I jeszcze jedno co do drugiego błędu w niektórych sterownikach abs można ten test wyłączyć vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już zrobione:decayed: kolega Siemian mi wszystko wytłumaczył:banan:. Wystarczyło trochę pojeździć żeby zniknął błąd 01486,wczoraj jeździłem i nic, a dziś po 1km abs i esp znikneło.Później przestawiłem lekko kiere bo nie miałem prosto przez którą najprawdopodobniej zapalało mi się esp i błąd 00778.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnę się pod temat sprawa dotyczy AWX bez tempomatu rok 2001 wyskakuje błąd czujnika skrętu kierownicy przy prawie każdym odpalaniu zapla się na liczniku "BREMSE" czy może być to z tym połączone? dodam że kierownica nieco krzywo stoi walczę z tym od keidy ją kupiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłacz VAGa i zobacz jak sie sprawy ,mają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisalem Wam mam błąd czujnika skrętu kierownicy kiera stoi lekko źle ale naprawde niewiele moze miec to wplyw z tym bledem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pojawia sie komunikat BREMSE to aku slaby :wink: jesli blad czujnik G85 to albo kalibracja albo powiedział papa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...