Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie działaja wycieraczki


xeides

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od jakiegos czasu mam problem z elektryka. Zaczeło sie od tego że wycieraczki przestały działac, ale jak sie dowiedziałem póżniej powodem było zapieczenie na tulejach, naprawiłem to i wszystko złożylem do kupy i działało,lecz wycieraczki sie zacinaly i na kazdym biegu taka sama predkosc, po prostu zyly swoim wlasnym zyciem. A teraz juz w ogole nie działaja, po przekreceniu stacyjki slychac ze probuja sie ruszyc, bo slychac taki dzwiek dociagania, ale nie drgna nawet. Do tego od jakieos czasu nie działa mi klima na najwyzszych obrotach, to znaczy na wyswietlaczu pokazuje max, a lekko dmucha, dopiero po jakims czasie zaczyna mocniej dmuchac, plus do tego podświetlenie wlacznika swiatel awaryjnych tez zyje swoim zyciem, gasnie i zapala kiedy chce. A zaczeło sie to wszystko dziac jak wpadłem w dziure i wycieraczki mi sie same właczyly i dopiero po wylaczeniu zaplonu przestaly sie ruszac, potem wolniejsza predkosc i zapieczenie.. Wymienilem silniczek od wycieraczek ale dalej nic. Czytałem gdzies ze to moze byc albo modul komfortu, albo modul centralnej elektryki. Wie ktos cos na ten temat lub mial cos takiego ? Prosze o pomoc bo mam dosc smarowania szyby woskiem zebym mogł jezdzic :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pod pięciu sie pod vaga, nie wyskoczyly żadne błędy. Elektryk stwierdził ze ani moduł komfortu ani mce nie ma nic z tym wspólnego. Powiedział ze to wina jakiegoś przekaznika czasowego ale juz sam nie wiem czy w ogóle coś takiego występuje, znalazłem kilka podobnych tematów i niby odpowiadało za to mce. Co o tym sądzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odepnij przewody od silniczka w tylnej klapie. Nie pytaj na razie po co ale tak zrób i powiedz czy pomogło. ;-)

Sony Xperia E dual Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak:

wykrecilem wycieraczki, zeby na luzie chodzily bez obciazenia, i chodzily ale sie przycinaly. Potem Odłączyłem siliniczek tylnej klapy i bez zmian, tak samo chodzilo. Odłaczyłem kostke na ktorej bylo napisane 370 i zamienilem z inna tez 370 i tez roznicy nie ma ciagle sie przycinaja. Zauwazylem ze jak stoja w punkcie 0 i wlaczam to dochodza do punktu tak mniej wiecej 95 stopni czyli konca szyby, potem wraca na zero i odbija tak na 30 stopni czyli do polowy szyby i staja, no i plus do tego zacinaja sie. Co dalej mam robic ? moze za to odpowiadac MCE ?

---------- Post dopisany 03-09-2013 at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany 04-08-2013 at 17:45 ----------

Temat zamkniety, powodem było zepsute MCE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik czasowy w b6.. ? nie spotkałem się z taką teorią, ani takim przekaźnikiem, nie miałoby to wpływu na ich pracę, albo by pracowały albo nie tam był problem wysterowania / napięcia. Do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie tego modulu trzeba go jakos kodowac komputerem ?

Tak moduł ten koduje się pod wyposażenie samochodu, także zawiera w sobie dane pilota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...