Grzegorz.D 0 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 witam, jak wyżej, ktoś pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 W BPW mam 140A ( grzane stołki ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 I większych prawdopodobnie niema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 140A to najwiekszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D 0 Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 w takim razie trza szukać z tuarega,Q7 i A8, dzieki Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Wg. ETKI są też dostępne alternatory 150A oraz 190A, ten mocniejszy chłodzony jest już wodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Witam mam alternator 120V zamontowałem grzane stołki i 4el.szyby.Myślę nad zamianą alternatora na 150V.Pytanie takie,do audi z silnikiem afb diesel jaki najlepiej będzie pasował,może ktoś doradzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djtatra 2 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Nie 120 V tylko 120 A :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Tak na szybko - to co "mam" przy sobie W Passacie 180A 03G 903 016A A6 C6 2.0TDI 180A 021 903 026L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Nie 120 V tylko 120 A :] Co racja to racja ---------- Post dopisany at 04:46 ---------- Poprzedni post napisany at 04:40 ---------- Tak na szybko - to co "mam" przy sobieW Passacie 180A 03G 903 016A A6 C6 2.0TDI 180A 021 903 026L Dzięki wielkie,rozumiem że te są pnp ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Do AVF tak a do innych to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D 0 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 ok może się komuś to przyda: alternator 220A numer katalogowy 059903018C z 3.0TDI podchodzi bez żadnych większych problemów tylko nie ma drugiego pinu(ECU) więc VAG nie będzie widział altka, oryginalne kółko/sprzęgiełko przekładacie ze swojego i to w sumie wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 ok może się komuś to przyda: alternator 220A numer katalogowy 059903018C z 3.0TDI podchodzi bez żadnych większych problemów tylko nie ma drugiego pinu(ECU) więc VAG nie będzie widział altka, oryginalne kółko/sprzęgiełko przekładacie ze swojego i to w sumie wszystko. Grzegorz,a tak z ciekawości po co Ci taki duży amperaż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D 0 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 car audio mocne planuje wrzucić i będzie zapotrzebowanie na duży prąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 W dniu 7.12.2013 o 16:58, Grzegorz.D napisał(a): ok może się komuś to przyda: alternator 220A numer katalogowy 059903018C z 3.0TDI podchodzi bez żadnych większych problemów tylko nie ma drugiego pinu(ECU) więc VAG nie będzie widział altka, oryginalne kółko/sprzęgiełko przekładacie ze swojego i to w sumie wszystko. Cześć, czym skutkuje w praktyce ten brak drugiego pinu? Ładowanie na liczniku nie wskazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się