Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Rozładowany akumulator - brak możliwoci otwarcia centralnego zamka


bartekg

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

mam pewien problem - moze bedziecie miec jakis pomsl jak mi pomoc. Od poczatku: po kradziezy poprzedniej A4 chcac zabezpieczyc obecnie posiadana zaslepilem wszytkie zamki (w klapie bagaznika tez), a samochod mozna otworzyc tylko z pilota. Przewidzialem, ze moge miec problem np. z kluczykiem i wyrowadzilem obwod umozliwiajacy "awaryjne" otwarcie zamka. Ale nie zalozylem jednej opcji - rozladowania akumulatora. Samochod od dluzszego czasu stoi, oczwiscie zamkniety, na parkingu. W dniu wczorajszym poszedlem wyjac cos z niego i okazalo sie, ze nie reaguje na pilota, a dioda immobilizera nie swieci. Przypuszam, ze akumulator zostal rozladowany. I powstal problem jak otworzyc samochod nie uszkadzajac niczego. Czy macie jakis pomysl? w mojej glowie zrodzily sie dwa:

- sprobowac dostac sie do zamka klapy silnika i go tworzyc (tylko jak?)

- w moim audi jest 13 pinowe zlacze elektryczne haka, w tym zlaczu piny 9 i 13 stanowia zaislanie przyczepy. Jak poczytalem pinami tymi jest stale zasilanie poprowadzone do przyczepy kampingowej (np. lodowka). Nie znalazem niestety informacji, czy napieciem tym steruje kluczyk... jezeli napiecie jest niezalezne od zaplonu, to jest szansa, ze po podaniu na te dwa piny napiecia z zewnatrz zasili ono akumulator tym samym umozliwiajac mi otwarcie drzwi. Ale to teoria - nie wiem czy jest to wykonalne.

Moze znacie inny sposob na otwarcie drzwi...

pozdrawiam, Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj panowie panowie... obejdzie sie bez odchylania drzwi (bo łatwe to nie jest) a i szkod mozna sobie narobic...

Trzeba podac prąd bezposrednio do obwodu. Najlepiej wkłuwasz sie w kable od sondy z napieciem 12V czekasz chwile po czym bez problemu otwietrasz auto z pilota :] Prosty i bezbolesny zabieg :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnieś auto, ściągnij dolna solone silnika, znajdź rozrusznik, podłącz prostownik - plus na zasilanie rozrusznika, masa gdzie kolwiek na silnik i niech się aku podładuje, ewentualnie "pożycz prąd" z innego auta,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opis awaryjnego otwarcia maski dotyczy modelu B6, w B5 mechanizm jest inaczej zbudowany - ogladałem teraz inną A4 model B5 i chyba nie jest to tak łatwe - od dołu jest chyba zbyt mało miejsca aby sie dostać do zamka...

odkręce osłonę i pomyślę jak dostać się do zamka ewentualnie do przewodu od rozrusznika... [br]Dopisany: 13 Sierpień 2008, 13:21 _________________________________________________auto otwarte :>

tylna szyba miała na tyle luzu, ze mozliwe bylo wprowadzenie cienkigo i sztywnego druta do wewnątrz, dalej zaczepienie końcówki za klameczkę i otwarcie. zajeło to około pół godziny.

dziękuje wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...