Emejcz 76 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam, w związku z tym, że auto pali według mnie trochę za dużo na LPG (14-15l/100km), chciałem sprawdzić jak będzie zachowywało się na benzynie. Organoleptycznie zauważyłem, że benzyny spala równie dużo. Nie czekając do ponownego tankowania zauważyłem, że na benzynie rura wydechowa i świece dużo szybciej się okopcają. Porobiłem trochę logów dynamicznych, ale nie wiem czy są dobre. Pierwsze pomiary robione na benzynie, drugie na gazie. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czy coś z tego wynika? Świece nie wyglądają na zajechane, dlatego nie chcę ich na ślepo wymieniać, może z tych logów da się ocenić ich stan? Gdybym coś zrobił źle, to proszę o wskazanie co poprawić, bo jestem początkujący w tym temacie. Zamierzam zrobić także statyczne logi i jeszcze chciałbym sprawdzić przepływomierz, turbinę i może lambdę... czy ktoś mógłby mi wskazać na których blokach pomiarowych powinienem te logi zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 gaz do strojenia. pozatym sprawdz sobie profilaktycznie szczelnosc dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1472 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Daj logi sond statycznie i temperature z bloku nr 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Ok, zrobię te logi 3 kanału. Na sondy to kanał 30 i 33? @gregor10 Czemu gaz do regulacji? Było regulowane... nie chcę go robić znowu póki się nie upewnię, że z zasilaniem benzyną jest wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1472 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Regulacja Ci sie rozjedzie jak masz cos nie halo z Pb Najpierw zrob porzadek z benzyna a potem z junkersem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Zrobiłem trochę tych logów, nie wiem czy dobrze. W przypadku grupy 003 to pierwsze są parę minut po zatrzymaniu, a te następne po kilkunastu minutach stania. Poszczególne grupy są w oddzielnych arkuszach. http://speedy.sh/uYwVp/logi-zbiorcze.xls Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1172 3 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 logi tutaj! VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Log (0 - 023) Log (1 - 002) Log (2 - 022,022) Log (3 - 016,016) Log (4 - 006) Log (5 - 004) Log (6 - 008) Log (7 - 007) Log (8 - 010) Log (9 - 003,003) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 logujemy 2+7 , 13+25. logi do poprawki. btw przeplywka glupoty pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Czemu głupoty? 124.7 g/s przy 6000 tys. obrotów na 3 biegu to zły wynik dla tego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 34.38 2760 1.50 2.98 13.19 34.64 2960 1.55 3.06 14.72 34.90 3160 1.55 2.98 15.97 35.16 3320 1.60 3.15 17.22 35.42 3520 1.70 3.23 19.09 35.68 3760 1.80 3.31 21.94 35.94 4040 1.95 3.74 25.14 36.20 4360 2.15 4.00 29.72 36.46 4720 2.35 4.42 35.48 36.72 5160 2.75 5.27 45.56 36.98 5720 3.05 5.87 55.56 37.24 6280 3.40 6.63 68.06 37.50 6840 3.50 7.05 77.15 37.76 6760 2.35 4.67 57.29 38.02 6360 1.30 2.64 26.18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 34.38 2760 1.50 2.98 13.19 34.64 2960 1.55 3.06 14.72 34.90 3160 1.55 2.98 15.97 35.16 3320 1.60 3.15 17.22 35.42 3520 1.70 3.23 19.09 35.68 3760 1.80 3.31 21.94 35.94 4040 1.95 3.74 25.14 36.20 4360 2.15 4.00 29.72 36.46 4720 2.35 4.42 35.48 36.72 5160 2.75 5.27 45.56 36.98 5720 3.05 5.87 55.56 37.24 6280 3.40 6.63 68.06 37.50 6840 3.50 7.05 77.15 37.76 6760 2.35 4.67 57.29 38.02 6360 1.30 2.64 26.18 Chyba se przygazówke na postoju zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 No zrobiłem W statycznych była przygazówka za każdym razem. Przecież obroty same nie rosną do 7 tys. Logi dynamiczne zamieściłem w pierwszym poście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1472 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Temperature i dzialanie sondy jest ok. Sprawdzales czy w czasie jazdy nie masz spadku temperatury ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Tak, akurat to sprawdzałem wielokrotnie. Spadek w normie - nie schodzi poniżej 90 stopni. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czym jest Charge Pressure (ciśnienie ładowania) na bloku 25? Staram się to analizować po swojemu, ale do AEB nie mogę znaleźć dobrych opisów... ten silnik jest z nieznanych mi względów pomijany... ---------- Post dopisany 20-02-2014 at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany 11-02-2014 at 22:58 ---------- Zrobiłem te logi na jałowym ponownie. Log (4 - 013,025,013,025) Log (1 - 002,007,002,007,002,007) Zrobiłem jeszcze jeden dodatkowy, bo zauważyłem, że przekroczone są tam normy... Log (2 - 016) Log (3 - 038,016,038,016) Czy to nie są czasem napięcia cewek? Na pierwszych cylindrach są zauważalnie przekraczane, czy to świadczy o uwalonych cewkach? Różnice są bardzo duże pomiędzy poszczególnymi cylindrami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 napiecia sa ok opisy w vagu sa skopane .nie sugeruj sie tymi opisami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Ok, obyś miał rację... :] Zrobiłem te dynamiczne tak jak mi sugerowaliście. Dodatkowo żeby było ciężej to robiłem pod górkę Log (0 - 002,007,002,007) Log (1 - 013,025,013,025) Najpierw zrobiłem na benzynie, później na gazie. Przepływomierz chyba ok, chociaż dziś sprawdzałem i trochę przykurzony jest, a co z resztą? Jakieś knocki się tam pojawiają czasem, czy to charge pressure powinno się tak wahać? ---------- Post dopisany 26-02-2014 at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany 21-02-2014 at 23:34 ---------- Okazało się, że n75 był odwrotnie założony. Przełożyłem go i wymieniłem wężyki od niego idące na takie dość sztywne - paliwowo/olejowe. Po tej wymianie log wygląda tak: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czy te wartości duty cycle nie powinny być większe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 jest w miare ok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się