Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problemy z licznikiem i nie tylko


kowalzdmf

Rekomendowane odpowiedzi

Siema wiem że temat był juz poruszany z licznikiem ale nurtuje mnie problem gdyż mam a4 b6 z 2001 roku z kolorowym fisem , i problem jest taki że raz na jakiś czas licznik-prędkościomierz działa a jak przestaje to od razu wskazówka od paliwa zaczyna świrować i jak mam pół baku paliwa pokazuje że mam rezerwę. Następna rzecz to taka iż mam efekt zamykających się zamków drzwi oraz jak otworze drzwi to lamki od oświetlenia kabiny a także w bagażniku zaczynają dziwnie mrugać co z tym idzie trójkącik od awaryjnych też dziwnie się zachowuje. Ludziska pomóżcie bo mnie szlak trafia nie wiem czy mam w liczniku zimny lut, a w którychś drzwiach bądź klapie spierniczony zamek nie czaje tego może macie jakiegos magika który to nie drogo rozkmini...pozdr:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinałem kompa i nic nie wykazało zero błędów na liczniku , testy przeszedł bez żadnych problemów..nie wiem co to może być , a co do centralnego zamka to komp nie chce mi się z nim połączyć próbowałem kilkanaście razy i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie łącz się z zamkiem, tylko z modułem komfortu "46 - Central Conv.", który jest odpowiedzialny za funkcje komfort - większość rzeczy które opisałeś może być przyczyną uszkodzonego lub zalanego modułu komfortu, choć niekoniecznie. Dlatego sprawdź tam błędy, oraz sprawdź czy nie masz jakieś wilgoci pod dywanikiem.

Co do licznika, dziwne zachowanie - ale też jakoś nie jasno to opisałeś, jak możesz wytłumacz co to oznacza "raz na jakiś czas licznik-prędkościomierz działa a jak przestaje to", bo nie bardzo to rozumiem. Czy masz też problemy z wskazywaniem prędkości? Czy tylko wskaźnik paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jak tylko będę w domu to podskocze po kabel i zobacze co z tym modułem komfortu, a jak chodzi o licznik to jest tak ze jak odlacze akumulator na noc i rano go podlacze to jest prawdopodobieństwo ze licznik pokazuje mi prędkość jaka jade ale to tylko na jakieś 5-10min po ten zaczyna wariować i spadq na zero i juz koniec jej działania. I w tym czasie jak sie juz wskazówka od licznika nie podnosi to zaczyna wariować wskazówka od baku paliwa raz jest pól baku raz rezerwa i tak w kolo. Mam jeszcze jeden problem z tym klikaniem zamków i blyskow swiatla wewnątrz kabiny

---------- Post dopisany 05-04-2014 at 10:11 ---------- Poprzedni post napisany 04-04-2014 at 18:36 ----------

wrzucam błedy jaki mi wyskoczyły na module komfortu:

1330 Sterownik centralny funkcji komfort

nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY

1134 Alarmowy sygnał akustyczny-H12

uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY

1134 Alarmowy sygnał akustyczny-H12

magistrala CAN brak sygnału

1370 Alarm od czujek ultradźwiękowych

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1368 Alarm z wyłącznika bagażnika

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1369 Alarm od otwarcia maski

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1371 Alarm od drzwi kierowcy

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

1332 Moduł sterujący drzwi pasażera-J387

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

1560 Drzwi pasażera nie otwarte/zamknięte

uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY

1561 Lewe tylne drzwi nie otwarte/zamknięte

nie autoryzowane

1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

1562 Prawe tylne drzwi nie otwarte/zamknięte

nie autoryzowane

1334 Moduł sterujący drzwi prawy tył-J389

magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

mega ich jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie właśnie go wyjąłem ale zauważyłem ze jak auto otwarłem i było w bezczynnosci to zaczął pstrykać i lampka mi świrowała wewnątrz kabiny, więc go wyjąlem i nie wiem co mam zrobić rozebrać go hehe czy kupic inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz wtyki i PINY czy sa zasniadziałe, jak tak to czyszczenie ,jak dalej bedzie to samo to sterownik do wymiany .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie sprawdziłem lekko zaśniedziałe były przeczyściłem i ide go założyć.:)

---------- Post dopisany at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany at 11:49 ----------

chyba nic z tego bo po założeniu jest tak samo tyle że mniej jakby to pstrykanie było rzadziej. A co z licznikiem(prędkościomierzem) dzisiaj narazie wogóle mi nie działa a wskazówka od paliwa wariuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok czyli jak ja potrzebuje moduł o symbolach: 8E0 959 433 AK to czy z końcówka AH, AJ, mi podejdą czy nie za bardzo? Mam znajomego co ma a6 c5 może od niego podjedzie.

---------- Post dopisany at 12:59 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ----------

A co z tym licznikiem mam zrobić? jest na to jakas rada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie masz na podmianę to sprawdź wartość zasilania.

jak mam sprawdzić wartość zasilania? nie czaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może masz problem z zasilaniem. stary problem w pasku.przegniwały przewody. objaw identyczny. podłącz miernik i wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może masz problem z zasilaniem. stary problem w pasku.przegniwały przewody. objaw identyczny. podłącz miernik i wyjdzie.

Dobra "Krzycho81" to rozumiem z tym miernikiem ale co mam sprawdzić napięcie licznika? A i zapomniałem dodać że dodatkowo jak auto stoi dwa dni pod blokiem to akumulator sie samoczynnie rozładowywuje. Może znacie jakiegoś dobrego magika od tych rzeczy gdzieś w okolicy bo tak to do niczego nie dojdziemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź zasilanie modułu komfortu, licznika narazie nie tykaj. Jak masz możliwość to sprawdź też pobór prądu na postoju. Pamiętaj tylko o czasie uśpienia sterowniów. Zasilanie licznika zakładam że masz prawidłowe, w przeciwnym razie auto by nie odpaliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhy nie to zawiozę go do jakiegos mózga bo ja nawet w domu nie mam miernika, a tym bardziej tam są 4 wtyczki gdzie mam sie wpiąć to tez nie wiem chyba lepiej będzie jak zawiozę do elektronika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w swojej okolicy kogoś z forum, na pewno znajdziesz chętnego do pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wymiany modułu komfortu - spokojnie możesz wymienić na AH lub AJ, a z Audi A6 C5 nie podejdzie.

W liczniku prawdopodobnie coś nie tak z elektroniką. Pisałeś że odłączałeś akumulator, raz na kilkaset przypadków zdarza się że licznik pada od odłączenia/podłączenia akumulatora, a jeśli masz na zapłonie to raz na kilkanaście razy to się zdarza. Możliwe że jakiś elektronik by ogarnął sprawę - ale zależy co padło.

Lecz najpierw ogarnij komfort, może jakimś dziwnym przypadkiem od komfortu szaleje licznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...