Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżenie zawieszenia a amortyzatory ?


Salin92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam takie pytanko aktualnie posiadam roczne zawieszenia kybe/kayaba dokładnie nie wiem i wydaje mi się ze zawieszenie jest zbyt miękkie , chciał bym wymienić sprężyny na -30 mm ale boje się ze opony będą szorowały o błotniki.

W tamtym sezonie jak miałem 17" i podczas podróży 500 km w 5 rosłych osób + załadowany bagażnik opony szorowały o błotniki i boję się właśnie ze jak teraz dam niższe sprężyny to jeszcze bardziej będzie szorowało przy większej liczbie osób.

ET w 17" było 35 może to wina ET była ?

I czy same sprężyny obniżające dadzą fajny efekt .

Aktualnie mam ori 15"

Sprężyny bym chciał takie

Sprężyny sportowe Mts Technik Audi A4 B5 40/40mm (4127752475) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

CO o nich myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do efektu to kwestia gustu, tobie moze odpowiadac bo pojdzie w dol, inny stwierdzi ze dalej koza.

Druga sprawa ze seryjne amory przy krotszych springach padna Ci szybsciej niz przy normalnych.

Te kayaby to olejowe czy gazowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

linearne sprezyny do seryjnych amortyzatorów o wątpliwej jakości w dodatku miękkich. To już chyba lepiej sobie kupić kuter rybacki:shock3:

Dobrze ci radzę, poczekaj aż do końca wytłuczą ci się amortyzatory i zainwestuje np. w komplet Vogtlanda. Będziesz miał porządne amortyzatory i progresywne bardzo dobre sprężyny, a nie jakieś chińskie druty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzatory gazowe :) Oki dzięki za informacje :) poczekam odloze kasę i kupię coś lepszego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak założyłem krótsze springi to tylne amorki polały się po dwóch dniach:kox:

teraz czekam aż przód padnie:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem na sprężynach i amortyzatorach sachsa performance sport -35mm. Felgi 17'' od A8 i oponu 225/45/17. Mi nic nie obcierało nawet w 5 osób. Zalety: autem lepiej się jeździło, było sztywniejsze i lepiej jeździło w zakrętach, wady: zimą non stop oberwana dolna obudowa silnika.

Jak padły mi amory kupiłem sachsa do zwykłego zawieszenia i wylały po 2 tygodniach także nie polecam takiego zestawienia. Skończyło się na Billstein B6 i na tym było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem jakie zalety są z szerszych kapcie :)

A czemu zima osłona silnika odpadala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki może doradzicie mi jak bezpiecznie obnizyc mojego avanta, boje się ze może mi z tyłu coś obcierac bo felga to 9 cali szeroka opona 17 235/40.. Zawieszenie seryjne. Dodaje zdjęcie

DSC_0008_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...