Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


Bromchit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Prośba żeby ktoś zerknął fachowym okiem i coś podpowiedział. :smiley:

Auto troszkę nie domaga, podczas przyśpieszania muli się czasami, a drugi objaw, sporadyczny to jakby nie równomierne rozwijanie mocy. Problemy występują tylko przy ostrym butowaniu z pedałem w podłodze, i też nie za każdym razem. :kwasny:

Nie dawno wymienione były świece, filtr paliwa, turbo robione jakieś 12tyś km temu. Sprawdzona była szczelność dolotu, niby było ok., ale podczas jazdy jeszcze czasami coś słychać. Kupiłem nowy ori DV, ale przy stałej prędkości hałasował. Oczywiście pojechałem do serwisu na reklamację, ale akurat wtedy nie chciał zbytnio się odzywać :kwasny: więc odpuściłem i wsadziłem stary i na nim robiłem logi. W razie czego mogę założyć nowy i zrobić jeszcze raz logi.

Zastanawia mnie czy czasy wtrysków nie są zbyt długie, przy robieniu pierwszego logu, na wyższych obrotach, zaczęła falować moc. Nie mierzyłem jeszcze ciśnienia paliwa, ale w najbliższym czasie postaram się to zrobić. Chyba, że po logach widać ewidentnie słabe ciśnienie paliwa.

Auto ma instalację gazową, ale logi robiłem na benzynie 95.

Kilka lat temu miało robiony program w VTG przez poprzedniego właściciela.

Grupy: 002,020

Grupa: 003

Grupy: 031,032

Grupy: 033,034

Grupy: 002,115

Grupy: 002,118

Grupy: 002,120

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu widze conajmniej kilka problemów chlopaki wstana to Ci napiszą.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka ok, masz problem z latającym doładowaniem, jesli szczelność ok to patrz n75 i wężyki od niego, jak ogarniesz doładowanie, to jeszcze raz logi kanału 020 bo sporo cofa ale to przez program i słabe paliwo, do tego jakość programu robionego przez vtg bardzo mierna patrz kanał 031 afr.

---------- Post dopisany at 12:01 ---------- Poprzedni post napisany at 11:52 ----------

Cisnienie paliwa raczej będzie ok, jak będzie dmuchał tyle co ma dmuchać czasy wtrysków się uspokoją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknę jeszcze do tych wężyków, też chodziło mi to głowie, i rozważam kupno nowego N75, tylko mam opór po przygodzie z DV. :kwasny:

Mam jeszcze jedne logi z kanałem 20 robione tego samego wieczoru i tam już tak zapłonów nie cofa. Czy to jest wina świrującego doładowania?

Grupa: 20

Ciśnienie sprawdziłem i zegar, o ile jest dobry pokazuje 4.1, podczas przygazowania spada na chwilkę poniżej i normuje się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest to 4.1 ???? PSI ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba oleju :polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie paliwa 4.1 bar jest ok, wiec to narazie zostaw, zajmij się szalejącym doładowaniem sprawdz węzyki czy nie dziurawe i sam n75 wyjmij i przedmuchaj kompresorem jak się nie poprawi to będziesz musiał podmienić na inny, a ten drugi log nie robiłęs czasem na lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi robiłem na benzynie kilka dni wcześniej zrobiłem przez pomyłkę na lpg to jeszcze mniej cofa zapłony.

Grupy: 002,020,115

N75 był przedmuchany i wymyty zapomniałem o tym napisać, przedtem było jeszcze gorzej.

Ale wężyki jeszcze raz sprawdzę. Będę miał tylko problem z N75 na podmiankę :kwasny:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na lpg normalne że mniej cofa, po za tym jak czyściłeś wczesniej to jedynie chyba podmiana na inny ale najlepiej wczesniej jeszcze raz dokłądnie dolot kompresorem sprawdz jak nie jesteś pewny czy jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację tylko podmiana N75. Zorganizuję jakiś na podmianę, a w ostateczności kupię nowy.

No i oczywiście sprawdzę jeszcze raz wszystkie wężyki i dolot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem N75 i DV na nowe, ale jeszcze przed ich wymianą coś się zesrało i auto zrobiło się mułowate... :kwasny:

wywala błąd:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded

grupy 002,115,118

grupy 031,032

grupy 033,034

Czasami jeździ "prawie" normalnie, nawet logi udało mi się zrobić:

grupy 002,020

grupy 031,032

grupy 033,034

grupy 002,115

grupy 002,118

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz juz skonczone wtryski, pozatym w pierwszym logu wogole nie masz doladowania tak jakbys mial odpieta Nke (?) drugi log jesli chodzi o doladowanie to jest ok

a teraz moje pytanie co to za temperatura w bloku 34 - 700 stopni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie brak doładowania, i nie wiem dlaczego. N75 nowy i w teście wyjść działa. Stało to się jeszcze na starym zaworku.

A ta temperatura nie wiem o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnij dv bezpośrednio pod kolektor tak jak w starym aeb-ie bo może masz sytuację ,że n249 kuleje i dv-ka ma problemy z utrzymaniem ciśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wygląda że jedne logi robiłeś na lpg i inne na pb tylko które sa które? na pewno lpg jest kiepsko ustawione sądząc po korektach w 032, do tego w jednym z tych pierwszych ostatni log na dole robiony był chyba na lpg i widać że powyżej 5 tys brakuje gazu i leci na ubogo. Doładowanie już nie lata jak w poprzednich logach zostało tylko przeładowanie ja wstaje turbina. Cięzko ocenic log jak jest lpg i miesza w korektach paliwowych, żeby dobrze zrobic logi trzeba najpierw skasować błędy nawet jak nic nie ma wtedy skasują ci się korekty paliwowe i dopiero potem logi na pb bez włanczania lpg. Program jest kiepski tak naprawde pewnie w tym momencie nie ma więcej mocy niż na serii, może byc tylko większy moment z racji większego doładowania, przy wysokich obr. jest zalany paliwem i mocy z tego nie ma a wtryski paliwowe są zapętlone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie, jedne jedne logi pomyliłem się i zrobiłem na lpg. Zrobiło się ciasno i miałem trudności z ich dokończeniem. Wrzuciłem je żeby ktoś podpowiedział, co robi problem, że turbo nie ładuje.

Te drugie logi, gdy turbo ładuje, robiłem wszystkie na benzynie.

Wiem że lpg jest do regulacji, ale najpierw muszę ogarnąć benzynę.

Co do programu to mam wykres z hamowni i na nim jest właśnie, tak jak piszesz moment podniesiony, moc praktycznie bez zmian.

---------- Post dopisany at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany at 17:29 ----------

A jeszcze jedno. Po ogarnięciu wszystkich problemów chciałbym doprowadzić do ładu program, ale nie mam konkretnych namiarów kto zrobi to dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...