Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zablokowane tylne lewe drzwi


monomachos

Rekomendowane odpowiedzi

Elektryka drzwi działa. Nawet zamek reaguje na polecenia pilota, ale drzwi nie dają się otworzyć. Podejrzewam więc, że to jakaś usterka mechaniczna samego zamka. Planuje, z bólem serca, zerwać boczek (ale wpierw muszę znaleźć i kupić drugi) i dostać się do zamka.

Jeżeli ktoś z forumowiczów miał zablokowane drzwi i mógłby się podzielić doświadczeniami, podpowiedzieć coś, byłbym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podłączam się pod pytanie. Mam podobnie - i nie jest to blokada dla dziecka bo to już też próbowałam. Tzn drzwi od zewnątrz się otwierają ale od środka nie. Ta klamka od środka chodzi inaczej niż pozostałe, wygląda to jakby spadł z niej jakiś zaczep otwierający drzwi. Nie znam się, więc może ktoś ma jakiś pomysł? Czy jedynym wyjściem jest rozebranie środka drzwi? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba zdemontowac boczek kilka srobek raptem i zobaczyc czy linka spadla czy cos z zamkiem nie tak. 10min roboty. na dole boczka sa srobki i pod dekorem z tego co pamietam i jedna w raczce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@monomachos Podobno B6 ma jakieś "Podwójne ryglowanie drzwi", spróbuj pobawić się pilotem, 2 razy nacisnąć zamykanie a później dwa razy otwieranie :) (oddałem auto do mechanika i tak mi zablokował, nie dopytałem go w jaki sposób to się robi dokładnie, poszukaj na temat podwójnego ryglowania bo nie wszystkie drzwi mi wtedy zablokował)

@moulin83 Zanim zdemontujesz cały boczek zdemontuj sobie samą klamkę i zobacz czy linka nie spadła albo się nie zerwała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba zdemontowac boczek kilka srobek raptem i zobaczyc czy linka spadla czy cos z zamkiem nie tak. 10min roboty. na dole boczka sa srobki i pod dekorem z tego co pamietam i jedna w raczce

jak zdemontować boczek na zamknietych drzwiach?? :grin: