Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciezko pracuje wspomaganie.


artek_bartek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po kupnie auta zauwazylem ze po dluzszym kreceniu w miejsciu kierownica chodzi coraz ciezej az do momentu kompletnego braku wspoagania. Wymienilem pompe wspomagania na uzywana z auta (po kolizji) ktore bylo sprawne bo odpalalo i wspomaganie dzialalo idealnie. Teraz jest taka objawa, ze jest o wiele lepiej. Ale dalej po dluzszym kreceniu w miejscu wspomaganie po chwili zaczyna chodzic coraz ciezej ;) i tu pytanie? Dalej obstawiac na pompe czy wymienic maglownice? Prosze o jakies podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalej środkiem Lucas power sterling no leak. Mi kiedyś pomogło w innym aucie (Mondeo Mk3) i na 2lata uratowało malownicze a tam awaria maila to normalka. Pozdrawiam i podziel się czy pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbować zawsze można jednak o ile pomoże to na jak długo? Bierz pod uwagę regenerację lub zakup magla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede nic wlewal bo to co pisze kolega to jest srodek do uszczelniana ukladu a wszsytko jest suche. Jedno co jeszcze zauwazylem ze pompa zaczyna wyc i razem z tym zaczyna ciezko chodzic kierka a to sie dzieje przy dluzszym kreceniu np przy parkowaniu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede nic wlewal bo to co pisze kolega to jest srodek do uszczelniana ukladu a wszsytko jest suche. Jedno co jeszcze zauwazylem ze pompa zaczyna wyc i razem z tym zaczyna ciezko chodzic kierka a to sie dzieje przy dluzszym kreceniu np przy parkowaniu auta.

Mam to samo u siebie i też zastanawiam sie czy to pompa czy magiel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz, nie lej. Zobacz filmy na yt jak testuja ten srodek. Ja kupilem swoje a4 z 2 miechy temu. Tez zaczęła lekko wibrowac pompa- zalalem i pomoglo. Jak masz duzo kasy....

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym rozpoczął od przeplukania całego układu, na początek zobacz jak wygląda płyn w zbiorniczku (strzykawka trochę wybierz). A pasek i rolki jak wyglądają? U mnie płukanie + nowy płyn oraz pasek wielorowkowy oraz rolka alternatora zlikwidowaly problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, no to zostaje magiel, być może w samej przekładni jest uszkodzenie i dlatego ciężko się kręci. U mnie z maglem było tak że po dłuższym postoju nie można było skręcić w lewo, dopiero jak trochę powalczylem sterem to zaczynało chodzić normalnie. Podejdź może do warsztatu specjalizującego się w naprach przekładni, na pewno coś Ci doradzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie także czasami ciężko chodzi podczas skręcania w lewo i w tym samym momencie słychać wycie pompy. Moje pytanie jaki płyn ma być w naszych autach? Trochę mnie dziwi kolor bo w A4 B5 miałem zielony płyn kumpel w B7 3.0 TDI ma też zielony a u mnie jest żółty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepne sie do tematu, czy wymiana rozrzadu ma jakis wplyw na gorsze dzialanie wspomagania bo zauwazylem jakos wlasnie jak po wymianie rozrzadu mi ciezej kiera skreca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...