Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


karol2984

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy mógł by ktoś powiedzieć co jest nie tak?

http://vaglog.rtnet.pl/log_184340.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_184341.html


sorry 2 pierwsze logi to jakieś stare, katalogi pomyliłem

idę jeszcze raz zrobie log 001 002


http://vaglog.rtnet.pl/log_184349.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_184350.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_184351.html

Edytowane przez karol2984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli to takie podchwytliwe pytanie bo nie wiadomo co za silnik i mamy zgadywac? dobra zgaduje to bedzie 1.8, a nie tak jest to że zalewa go paliwem na wolnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sorki nie zauważyłem że mi wywaliło gdzieś opis z profilu ADR 1.8 a to z zalewaniem to stwierdzenie czy pytanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lpg odłączone jak się tylko da, a objaw taki że jak dam więcej gazu przy ruszaniu to bardzo mocno szarpie, muszę bardzo delikatnie ruszać przy wyższych obrotach też szarpie a błędów żadnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaram się jakoś zrobić nie długo, a gdzie to widzsz że zalewa mogł byś trochę rozwinąć po czym to poznac?

edit


wczoraj odpaliłem auto i się nagrzał, zgasiłem i za jakiś czas podłączyłem kompa i odpaliłem znowu. Na lapku pokazywało ponad 40 stopni a chodził na ssaniu ze 3 minutu, czy to nie jest dziwne?

Edytowane przez karol2984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie tylko na lapku i na zegarach raczej się pokrywa wskazanie a na dodatek mam 4 pinowy koloru białego i nie mogę znaleźć takiego nawet numeru części a jak wyjmę sprawdzić to wody sporo ucieknie

edit

ku mojemu zdziwieniu woda jednak nie leciała jak go wyjąłem, org audi siedzi 058 919 501A, 814/1/5. 140 stopni C

da się go jakoś może miernikiem sprawdzić?

edit


a czy da się i czy można zrobić dla kanału 000 basic settings tak samo jak się przepustnice adoptuje? Nie wiem czy to ma znaczenia albo czy tak ma być ale na zgaszonym zimnym silniku w 1 okienku gdzie powinna być temperatura pokazuje 92 a nie około 20 stopni tyle ile otoczenia

Edytowane przez karol2984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

92 pokazuje na zimnym silniku? to chyba nie jest dobry miernikiem mozna zmierzyc opór wraz ze wzrostem temp. powinien malec, ale jaie dokładnie wartości powinny byc to nie pamietam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vaglog.rtnet.pl/log_185103.html

zrobiłem log dynamiczny, da się coś z niego odczytac?


Witam ponownie zrobiłem dziś nowe logi statyczne bo na gazie tragedia normalnie, na pb lepiej

PB

http://vaglog.rtnet.pl/log_186987.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_186986.html

LPG

http://vaglog.rtnet.pl/log_186989.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_186988.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...