Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przy każdym kolejnym depnięciu auto gorzej hamuje


cabanmat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie :hi:

Autko coraz gorzej hamuje, przy każdym kolejnym depnięciu.

Przykładowo.. depnę pierwszy raz auto w miarę ładnie staję, depnę drugi raz troszkę gorzej, depnę trzeci raz jeszcze gorze, depnę czwarty raz i auto jedzie...

Z tego co wiem... to mam do wymiany tylne tarcze + klocki + płyn (robiłem już wycenę u Wandeja :decayed: Tarcze OZ, klocki Ferodo, płyn ATE)

Jeżeli chodzi o wymianę płynu... jakiego warsztatu szukać ?

Chyba zlecenie wymiany płynu mojemu mechanikowi starszej daty to nie najlepszy pomysł.

Innymi słowy jakim sprzętem/techniką ma dysponować warsztat ?

Warsztat w którym robiłem klimę reklamuję się :

  • wymianę płynu hamulcowego za pomocą profesjonalnego urządzenia Italcom.

Jutro też podjadę na stację diagnostyczną (ścieżkę).

Co będę wiedział to od razu napiszę.

Co podejrzewacie ? Co Sprawdzić ?

Dev Ty tu masz status konesera w dziecinie hamulców ;)

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek może nie mam na imie ale vacum,serwo i ogólnie szczelność do sprawdzenia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się, że nie idzie tego sprawdzić na ścieżce ?

Trzeba jechać na warsztat ?

Najwyżej podjadę jeszcze do tego warsztatu, który reklamuję się wymianą płynu hamulcowego urządzeniem Italcom.

Dzięki za odpowiedź :wink:

Napomnę, że chodzi o A3 8L :P

Może jakieś małe wskazówki jak sprawdzić vacum pompę, servo czy szczelność ?

Bez warsztatu się nie obędzie ?

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz mieć vacuometr a zeby sprawdzić podcisnienie.

Przy duzych predkosciach testowales?

Moze tarcze nie domagaja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak będzie przy dużych prędkościach np. 100km/h to samo to tarcze ?

Czyli pytać czy mają vacuometr na warsztacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dzieje sie to w miescie przy 40-50km/h to mogą byc ww rzeczy.

Jak zapierdzielasz ze 160km/h to mogą być tarcze.

Powiedz o tym problemie w warsztacie jak ogarnięci to zrobią to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby Ci to powiedzieć nie ma co oczekiwać pod tym względem od diesla...

Pompa po prostu nie wyrabia.

Zmień tarcze itd dotrzyj to wtedy zacznij się tym przejmować lub nie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co ? Wszystko może okazać się sprawne ?

Zamieszczam wykres ze ścieżki :decayed:

Domyślam się że vacum, serwo jest sprawne ? Wnioskuję po poprawnie działającym przodzie.

Wymiana tarcz i klocków tylnych załatwi sprawę ?

2521207800_1409585446_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw szczelnosc układu oraz sprawdzenie podcisnienia jakie daje Vacuum

wymiana tarcz i klocków nic nie da ale musisz sprawdzic tylne hamulce bo jest straszna d...pa

za duża róznica pomiedzy przodem a tyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zlecić mechanikowi do sprawdzenia ?

Czyli jeszcze muszę sprawdzić całą instalację ? sama wymiana klocków, tarcz i płynu nie pomoże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba sprawdzic działanie tłoczków w zaciskach oraz trzpieni w jarzmach

no i do tego prawidłowe odpowietrzenie tylnych zacisków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, można to prze-serwisować "gołymi rękami" czy trzeba kupić jakieś zestawy naprawcze ?

Przód jest Ok ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebujesz klucze oczkowe: 11 i 13, do tego płaska 15-tka :grin:

płaski srubokret, klucz do szlifierki i cos do zablokowania tłoczka w zacisku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy od tego w jakim sa stanie, jak w opłakanym to pozostaje tylko wymiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałbyś coś na sprzedaż gdyby zaszła taka potrzeba ? Albo żebyś zrobił full regenerację ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałbyś coś na sprzedaż gdyby zaszła taka potrzeba ? Albo żebyś zrobił full regenerację ?

zawsze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje tylko oglądać poradniki ;)

Dev jeżeli chodzi o nowy zestaw na tył to brać tarcze OZ, klocki Ferodo, płyn ATE TYP200 czy SL-6 ?

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten filmik jest o kant d.... potłuc, pomijam tutaj fakt jakim brudasem jest ten gosc i w jaki sposób składa zaciski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...